dillyduzit Skrevet 26. juli 2017 #21 Skrevet 26. juli 2017 4 minutter siden, canacas skrev: Jeg stusset veldig på endringen når Heavy kom. Kjente dem ikke igjen. Men teksten. Den teksten. Sukk. Var også litt sånn hm, hva er dette. Men nå? Kan ikke høre uten å få tårer i øynene. 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 26. juli 2017 #22 Skrevet 26. juli 2017 1 time siden, dillyduzit skrev: Var også litt sånn hm, hva er dette. Men nå? Kan ikke høre uten å få tårer i øynene. Har du lest "behind the lyrics"? Eller hva det kalles, på Spotify, om heavy?
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. juli 2017 #23 Skrevet 26. juli 2017 Han er en legende Jeg er forsatt i sjokk og sorg.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #24 Skrevet 26. juli 2017 LP går på repeat her også.. Musikken har betydd mye for meg helt siden jeg fikk frysninger av "In the end" første gang jeg hørte den. Når jeg har vært helt på bunnen har musikken vært til hjelp. Tenk at så mange har funnet hjelp i musikken Jeg syns også det siste albumet var litt sånn.. Hæ, hører jeg liksom riktig nå? Men fy søren, de tekstene har fått en annen betydning nå i ettertid. Anonymkode: 04db6...bb0 1
dillyduzit Skrevet 26. juli 2017 #25 Skrevet 26. juli 2017 4 timer siden, canacas skrev: Har du lest "behind the lyrics"? Eller hva det kalles, på Spotify, om heavy? Nei, bruker iTunes music skal dog linke deg et intervju i morgen som ikke bare forklarer sangen godt, men er spot on på en god beskrivelse av min egen depresjon, så man kan jo si at sangen fikk jo 100 ganger mer plass i hjertet 1
GulSitron Skrevet 26. juli 2017 #26 Skrevet 26. juli 2017 I keep dragging around what's bringing me down, if I just let go I'd be set free Holding on, why is everything so heavy? 1
dillyduzit Skrevet 27. juli 2017 #28 Skrevet 27. juli 2017 12 timer siden, canacas skrev: So much more than I can carry.... 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 27. juli 2017 #29 Skrevet 27. juli 2017 7 minutter siden, dillyduzit skrev: Wow. Han satte ord på mange ting. Jeg kan ikke matche det, men det er gjenkjennelig. Og det har alltid vært meg. Nå begynte jeg å gråte. Sitat fra Mike Shinoda om prosessen bak låta og et enkelt spørsmål; hvordan går det?
dillyduzit Skrevet 27. juli 2017 #30 Skrevet 27. juli 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Wow. Han satte ord på mange ting. Jeg kan ikke matche det, men det er gjenkjennelig. Og det har alltid vært meg. Nå begynte jeg å gråte. Sitat fra Mike Shinoda om prosessen bak låta og et enkelt spørsmål; hvordan går det? Det er så vanskelig å forstå alt sammen og så mange spørsmål i etterkant, ble han hørt - hvordan kunne dette ha vært unngått - var det ingen som virkelig hørte på hva han sa - og kanskje det viktigste, hva kunne vi ha gjort for å hjelpe? Selvfølgelig kunne ikke vi fansen ha gjort noen ting, han skjønte nok godt selv hvor mange som virkelig så opp til ham og satte pris på sangene, og ikke minst - vet de at de har reddet så mange som de har gjort? Jeg håper og håper på at dette bare er en vond drøm i en tung periode, men jeg våkner sakte men sikkert og ser at dette er ikke noe dårlig drøm, det er realiteten og den slår meg like hardt i magen for hver eneste dag som går.
fullførsetningen Skrevet 27. juli 2017 #31 Skrevet 27. juli 2017 (endret) I begynnelsen av tenårene var jeg en hip-hop fan, eller uten noe særlig til musikksmak. Så begynte jeg å høre på Linkin Park (Hybrid Theory og Meteora). Det var min inngangsport til musikksjangeren Heavy metal, som jeg i dag er en stor fan av. Dette var en sjokkerende og utrivelig nyhet. Jeg så ikke den komme, faktisk. Så er jo spørsmålet, hvordan kan man egentlig vite om noen planlegger selvmord? Jeg vet ikke, men jeg tror man må være flinkere til å bry seg om hverandre. Endret 27. juli 2017 av fullførsetningen
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #32 Skrevet 27. juli 2017 Verste er at selvmordet var nøye planlagt. Ingen tilfeldighet at han hengte seg 20 juli. Nei, det er bare så ufattelig trist Jeg hørte mye på LP i tenårene når jeg hadde det vondt og alt var så vanskelig. (Mobbeoffer) Musikken hans har hjulpet mange. Han etterlater seg 6 barn og kone 😢 Anonymkode: 5a1b7...9b2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #33 Skrevet 4. august 2017 LP er det bandet jeg desidert har hørt mest på. Tragisk ... Anonymkode: 011cf...067 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 20. august 2017 #34 Skrevet 20. august 2017 JAY-Z Honors Linkin Park's Chester Bennington With A Rare Performance Of Numb/Encore
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #37 Skrevet 24. juli 2018 1 år og 4 dager siden 🌹https://www.youtube.com/watch?v=Tm8LGxTLtQk Jeg kjenner ikke ham i virkeligheten, men likevel savner jeg ham. Han og hele bandet har vært fantastisk i livet mitt. Anonymkode: d62b6...5c2
hocane Skrevet 26. juli 2018 #40 Skrevet 26. juli 2018 Ja, når skal vi ta den dystre selvmordstatistikken hos menn på alvor egentlig?
Fremhevede innlegg