Gjest Catalina Culès Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 (endret) En av de største rockestjernene har gått bort http://www.tv2.no/a/9254406/ Rest in peace Endret 20. juli 2017 av Catalina Culès
Jolene Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 Skikkelig trist Linkin Park er ett av mine favorittband. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 På bursdagen til kompisen Chris Cornell 😳😭 Anonymkode: 40621...87d 1
dillyduzit Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Jeg har faktisk ikke ord, klarer bare ikke å ta det inn over meg.
Gjest Belle âme Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 (endret) Sitter og griner enda imens eg høyre på sangane deira. Linkin park er eitt av mine favoritt bands😭❤️ Endret 20. juli 2017 av Belle âme
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #7 Skrevet 20. juli 2017 Ufattelig tragisk, tankene mine går til både familie, venner og dedikerte fans. Han har betydd mye for så mange, og gjorde et enormt inntrykk i løpet av sitt altfor korte liv. Anonymkode: 60f99...29b 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #8 Skrevet 21. juli 2017 Jeg gråter også 😪 Ikke mange låter av LP jeg har hørt, men de få jeg har hørt rører meg noe voldsomt. Vondt å høre de om igjen nå som han er borte. Egentlig typisk meg å ta kjendisdødsfall innover meg som om det skulle vært en venn eller bekjent som gikk bort, men sånn er jeg visst bare. Anonymkode: 5c609...e6a
Mayah Skrevet 21. juli 2017 #10 Skrevet 21. juli 2017 Veldig trist. Linkin Park var vel det bandet som betydde mest for meg som fersk tenåring. Har ikke hørt aktivt på de på mange, mange år, men har jo satt på Hybrid Theory innimellom og mimra med gamle venninner.
dillyduzit Skrevet 22. juli 2017 #11 Skrevet 22. juli 2017 Det som slo meg her om dagen, og som en venn postet på facebook; Chester skrev ikke noe selvmordsbrev, men når vi hører på tekstene på de fleste av sangene fra Hybrid til det siste albumet, spesielt sangen Heavy så kan man tenke at dette var hans brev. Han hadde et intervju i februar hvor han åpnet seg helt om kaoset; "Hodet er som en mørk bakgate du ikke vil gå inn i" - Lytterne lo og tenkte at det hadde rabblet for han. Et rop om hjelp kanskje. Skal se om jeg finner igjen intervjuet. 2
LeilaS Skrevet 22. juli 2017 #12 Skrevet 22. juli 2017 Så ufattelig trist Fikk helt sjokk at han tok selvmord 😢😢 Huff nei 1
Gjest justcurious Skrevet 22. juli 2017 #13 Skrevet 22. juli 2017 (endret) Jeg begynte å gråte og er helt deppa enda, sørger som om jeg kjente ham. Hybrid Theory var soundtracket til tenårene, har så mange minner til musikken og bandet. Chester Endret 1. desember 2017 av justcurious
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #14 Skrevet 23. juli 2017 Veldig trist når folk tar selvmord. Han var nok helt ødelagt etter Chris tok livet sitt. Tankene mine går til kone og barn Anonymkode: a7192...729
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #15 Skrevet 24. juli 2017 Noe så tragisk. Ante ikke at han sleit så mye. Det er helt grusomt! Han sang i begravelsen til Chris og det var så vakkert. Trist at de begge tok livet sitt. Hvil i fred 💖 Anonymkode: 5a1b7...9b2
GulSitron Skrevet 26. juli 2017 #16 Skrevet 26. juli 2017 Er veldig trist selv.. Hørte mye på Linkin park i den tyngste perioden av mitt liv. Det er så absurd at deres sanger hjalp så mye for meg i tillegg til psykolog, så jeg tok aldri livet mitt som planen egentlig var.. også tar Chester sitt liv. Jeg er i sorg over en person jeg egentlig ikke kjenner, det er så rart ❤️❤️ Hvil i fred, Chester ❤️❤️❤️ 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 26. juli 2017 #17 Skrevet 26. juli 2017 2 minutter siden, GulSitron skrev: Er veldig trist selv.. Hørte mye på Linkin park i den tyngste perioden av mitt liv. Det er så absurd at deres sanger hjalp så mye for meg i tillegg til psykolog, så jeg tok aldri livet mitt som planen egentlig var.. også tar Chester sitt liv. Jeg er i sorg over en person jeg egentlig ikke kjenner, det er så rart ❤️❤️ Hvil i fred, Chester ❤️❤️❤️ Ja, enig med deg. Linkin Park er min go-to musikk når ting ikke er helt ålreit. Vært i mange år. Tekstene har alltid vært betydningsfulle for meg. Og måten de fremføres på. Hybrid Theory er det mest spilte album i mitt liv. Ble så lei meg. Tekstene blir ikke mindre sterke av dette. Hvor mange har Linkin Park på repeat om dagen? Jeg har.. These wounds, they will not heal.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #18 Skrevet 26. juli 2017 Linkin Park var ett av de første bandene jeg begynte å høre på i tenårene. "In The End" og "Numb" er de to sangene jeg husker aller best. Anonymkode: 01674...0fc
dillyduzit Skrevet 26. juli 2017 #19 Skrevet 26. juli 2017 2 timer siden, canacas skrev: Ja, enig med deg. Linkin Park er min go-to musikk når ting ikke er helt ålreit. Vært i mange år. Tekstene har alltid vært betydningsfulle for meg. Og måten de fremføres på. Hybrid Theory er det mest spilte album i mitt liv. Ble så lei meg. Tekstene blir ikke mindre sterke av dette. Hvor mange har Linkin Park på repeat om dagen? Jeg har.. These wounds, they will not heal. Jeg er forsatt litt numb, vet rett og slett ikke hva som har skjedd og er i benektelse. LP går på repeat, natt som dag. Føler meg svært heldig som har en LPMB (linkin park message board) familie fra gamledager, noe jeg setter stor pris på.
Gjest Ingenting2 Skrevet 26. juli 2017 #20 Skrevet 26. juli 2017 8 minutter siden, dillyduzit skrev: Jeg er forsatt litt numb, vet rett og slett ikke hva som har skjedd og er i benektelse. LP går på repeat, natt som dag. Føler meg svært heldig som har en LPMB (linkin park message board) familie fra gamledager, noe jeg setter stor pris på. Jeg stusset veldig på endringen når Heavy kom. Kjente dem ikke igjen. Men teksten. Den teksten. Sukk.
Anbefalte innlegg