AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Kan man se på en psykopat at de er det? Tenker rent sånn visuelt ,i fakter blikk og ansiktuttrykk? Når bør man være på vakt Kan ondskap ses med det blotte øye? Altså,har jo en slags intuisjon og mange tanker omkring dette da jeg mulig har en i min nærhet, men vil gjerne høre folks erfaringer før jeg trekker en konklusjon. Anonymkode: c7197...639
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 Det kommer helt an på hvor god du er å lese mennesker.... Noen mennesker kan som regel gjenkjenne en psykopat fordi de kan lese personen som står foran dem fra kroppspråk, hva de sier eller ikke sier, hvordan de reagerer (om de faker eller er genuine) osv Siden du spør dette spørsmålet så tenker jeg du ikke er en av dem som kan gjenkjenne en psykopat etter øynene. De som klarer å gjenkjenne en psykopat vet at de kan det. Nå er det selvsagt mulig at du tipper riktig iblant, da, men det betyr ikke at du kan identifisere dem, si, 70% av gangene Anonymkode: 5e407...5a9 2
Minlillesky Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man se på en psykopat at de er det? Tenker rent sånn visuelt ,i fakter blikk og ansiktuttrykk? Når bør man være på vakt Kan ondskap ses med det blotte øye? Altså,har jo en slags intuisjon og mange tanker omkring dette da jeg mulig har en i min nærhet, men vil gjerne høre folks erfaringer før jeg trekker en konklusjon. Anonymkode: c7197...639 Dette, som jeg kopierte fra en annen kommentar her; Det kommer helt an på hvor god du er å lese mennesker.... Noen mennesker kan som regel gjenkjenne en psykopat fordi de kan lese personen som står foran dem fra kroppspråk, hva de sier eller ikke sier, hvordan de reagerer (om de faker eller er genuine) osv Men det finnes noe interessant, du kan se ondskap som oftest i øynene. Prøv selv! Google mordere, se på youtube videoer om mordere osv, se de rett i øynene på bilder, og på videoer. ALLE har samme blikket, det tomme blikket. Sorte, tomme, øyner som lyser ondskap. Prøv og se selv! Øynene er sjelens vindu, de lyver aldri.. Både barn og voksne.. bare se.. Jeg er veldig, veldig god til å lese mennesker. Og jeg kjenner igjen stemningen så fort jeg kommer inn i et rom, eller bort til kjente og ukjente. Jeg kan lett vite om de har kranglet kort tid før jeg kom, selv om de smiler og er så glad. Bare vet sånne ting. Heldigvis egentlig. Synes jeg har gode egenskaper her, som kommer til nytte Men det skal jeg ikke bable om nå, for da blir dette innlegget milevis lang. Men det er ikke bare øynene som lyser ondskap, det er også måten de er på, oppførselen, om de lyver osv. Du burde/må være veldig god til å lese mennesker, og se etter tegn til løgn. Noe som er enkelt, da kroppen reagerer på dette. Bare prøv selv og se, øv deg 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan man se på en psykopat at de er det? Tenker rent sånn visuelt ,i fakter blikk og ansiktuttrykk? Når bør man være på vakt Kan ondskap ses med det blotte øye? Altså,har jo en slags intuisjon og mange tanker omkring dette da jeg mulig har en i min nærhet, men vil gjerne høre folks erfaringer før jeg trekker en konklusjon. Anonymkode: c7197...639 48 minutter siden, Minlillesky skrev: Dette, som jeg kopierte fra en annen kommentar her; Det kommer helt an på hvor god du er å lese mennesker.... Noen mennesker kan som regel gjenkjenne en psykopat fordi de kan lese personen som står foran dem fra kroppspråk, hva de sier eller ikke sier, hvordan de reagerer (om de faker eller er genuine) osv Men det finnes noe interessant, du kan se ondskap som oftest i øynene. Prøv selv! Google mordere, se på youtube videoer om mordere osv, se de rett i øynene på bilder, og på videoer. ALLE har samme blikket, det tomme blikket. Sorte, tomme, øyner som lyser ondskap. Prøv og se selv! Øynene er sjelens vindu, de lyver aldri.. Både barn og voksne.. bare se.. Jeg er veldig, veldig god til å lese mennesker. Og jeg kjenner igjen stemningen så fort jeg kommer inn i et rom, eller bort til kjente og ukjente. Jeg kan lett vite om de har kranglet kort tid før jeg kom, selv om de smiler og er så glad. Bare vet sånne ting. Heldigvis egentlig. Synes jeg har gode egenskaper her, som kommer til nytte Men det skal jeg ikke bable om nå, for da blir dette innlegget milevis lang. Men det er ikke bare øynene som lyser ondskap, det er også måten de er på, oppførselen, om de lyver osv. Du burde/må være veldig god til å lese mennesker, og se etter tegn til løgn. Noe som er enkelt, da kroppen reagerer på dette. Bare prøv selv og se, øv deg http://www.psykopaten.info/2016/05/hvordan-du-blir-immun-mot-psykopaten/ Anonymkode: c7197...639 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 Nei, slutt å anta at folk er psykopater det er krenkende Anonymkode: 711fa...0c3 9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #7 Skrevet 20. juli 2017 Innfør NK og håndhev det. Intet vil ergre psykopaten mere. Anonymkode: c7197...639 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #8 Skrevet 20. juli 2017 Nei, man kan ikke alltid se at noen er psykopat. Anonymkode: 039b8...652 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #9 Skrevet 20. juli 2017 Nei, men noen høysensitive fornemm er det. Anonymkode: b34b3...cf9 1
WubWub Skrevet 20. juli 2017 #10 Skrevet 20. juli 2017 Nei. Psykopater har de samme øyne som alle andre. Det er heller ingen ytre fysiologiske forskjeller mellom nevrotypiske og psykopater så man kan ikke avgjøre om et menneske er psykopat eller ei utelukkende basert på ytre faktorer eller kroppsspråk. Nå skal det sies at det kan være en liten forskjell i hvordan man bruker blikkkontakt, f.eks for deg og meg så vil vi bli stresset om noen stirrer deg rett i øyne over lengre tid en normalt, eller motsatt vei; om jeg stirrer for lenge på et annet menneske rett inn i øyne så skjønner jeg at motparten vil oppfatte det som ubehagelig, jeg vil da vike med blikket. En psykopat føler ikke på dette stresset eller ubehaget ved unaturlig langt blikkontakt. 10
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #11 Skrevet 20. juli 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innfør NK og håndhev det. Intet vil ergre psykopaten mere. Anonymkode: c7197...639 Og da er der reelt eller innbilt mener du? Opplever ofte at den personen jeg mistenker å være psykopat forsøker å kneble meg med blikket sitt. Stirrer inntrengende på meg som for å vite hvor h*n har meg. Dette er særlig merkbart etter perioder hvor jeg for å beskytte meg og mine nære har praktisert NK. Da stirrer h*n unormalt lenge på meg og meget ubehagelig som for å scanne mine innerste lag. Når jeg lenge har holdt avstand til h*n for så å treffes blir jeg jo ekstra var den ubehagelige følelse det gir meg. Kontrasten blir så merkbar.Fornuften som hvisker meg i øret "komme meg vekk" Anonymkode: c7197...639 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #12 Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og da er der reelt eller innbilt mener du? Opplever ofte at den personen jeg mistenker å være psykopat forsøker å kneble meg med blikket sitt. Stirrer inntrengende på meg som for å vite hvor h*n har meg. Dette er særlig merkbart etter perioder hvor jeg for å beskytte meg og mine nære har praktisert NK. Da stirrer h*n unormalt lenge på meg og meget ubehagelig som for å scanne mine innerste lag. Når jeg lenge har holdt avstand til h*n for så å treffes blir jeg jo ekstra var den ubehagelige følelse det gir meg. Kontrasten blir så merkbar.Fornuften som hvisker meg i øret "komme meg vekk" Anonymkode: c7197...639 Svarte visst på feil innlegg her jeg. Anonymkode: c7197...639
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #13 Skrevet 20. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man se på en psykopat at de er det? Tenker rent sånn visuelt ,i fakter blikk og ansiktuttrykk? Når bør man være på vakt Kan ondskap ses med det blotte øye? Altså,har jo en slags intuisjon og mange tanker omkring dette da jeg mulig har en i min nærhet, men vil gjerne høre folks erfaringer før jeg trekker en konklusjon. Anonymkode: c7197...639 De har alltid grønne onde øyne.Alltid. Du kan alltid se på øynene til noen om de er snille eller slemme. Er de slemme har de slemme øyne, er de snille har de snille øyne. Anonymkode: 1c917...bee 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #14 Skrevet 20. juli 2017 27 minutter siden, WubWub skrev: Nei. Psykopater har de samme øyne som alle andre. Det er heller ingen ytre fysiologiske forskjeller mellom nevrotypiske og psykopater så man kan ikke avgjøre om et menneske er psykopat eller ei utelukkende basert på ytre faktorer eller kroppsspråk. Nå skal det sies at det kan være en liten forskjell i hvordan man bruker blikkkontakt, f.eks for deg og meg så vil vi bli stresset om noen stirrer deg rett i øyne over lengre tid en normalt, eller motsatt vei; om jeg stirrer for lenge på et annet menneske rett inn i øyne så skjønner jeg at motparten vil oppfatte det som ubehagelig, jeg vil da vike med blikket. En psykopat føler ikke på dette stresset eller ubehaget ved unaturlig langt blikkontakt. Jo de har alltid slemme øyne. Anonymkode: 1c917...bee
WubWub Skrevet 20. juli 2017 #15 Skrevet 20. juli 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo de har alltid slemme øyne. Anonymkode: 1c917...bee Øyne kan være hverken snille eller onde da de ikke kan reflektere eller tenke. Øyet ditt er ikke konstruert til å ta etiske eller moralske valg; det er konstruert til å projisere lys via en linse på synsnerver i netthinnen og omsette signalene til impulser i synsnervene - under denne prosessen så tas det ingen moralske valg. Endret 20. juli 2017 av WubWub 9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #16 Skrevet 20. juli 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Øyne kan være hverken snille eller onde da de ikke kan reflektere eller tenke. Øyet ditt er ikke konstruert til å ta etiske eller moralske valg; det er konstruert til å projisere lys via en linse på synsnerver i netthinnen og omsette signalene til impulser i synsnervene - under denne prosessen så tas det ingen moralske valg. Joda, jeg vet av flere psykopater og de har alle slemme øyne. Du aner jo ikke hva du prater om. Anonymkode: 1c917...bee 2
WubWub Skrevet 20. juli 2017 #17 Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda, jeg vet av flere psykopater og de har alle slemme øyne. Du aner jo ikke hva du prater om. Anonymkode: 1c917...bee Åh har øyne deres egne hjerner? Må være noe spesielle mutasjoner inne i bildet her 5
Karen olsen Skrevet 20. juli 2017 #18 Skrevet 20. juli 2017 Jeg mener ja. Jeg er ekstrem flink i å "lese" mennesker. Førsteinntrykket mitt stemmer ALLTID, folk kan forvirre meg "på veien" men finner til slutt ut at førsteinntrykket garantert var rett! 2
Gjest Sanne__ Skrevet 20. juli 2017 #19 Skrevet 20. juli 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Øyne kan være hverken snille eller onde da de ikke kan reflektere eller tenke. Øyet ditt er ikke konstruert til å ta etiske eller moralske valg; det er konstruert til å projisere lys via en linse på synsnerver i netthinnen og omsette signalene til impulser i synsnervene - under denne prosessen så tas det ingen moralske
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #20 Skrevet 20. juli 2017 Studer fotografier. I ettertid.Etter at psykopaten trodde seg ubevoktet fordi det skjedde så mye annet rundt h*n.Da glemte h* n seg. Jeg tok med bildet til min psykolog da hun ba meg om å se et siden hun er av den oppfatning at et bilde kan si mer enn 1000 ord, jeg viste henne bildet og hun utbrøt " dette virker som et menneske det ikke er lett å komme utenom"! Hun anbefalte meg NK. Det gjorde godt med den bekreftelsen. Faglig støtte for mitt syn. Anonymkode: c7197...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå