Gå til innhold

Når er det innenfor å invitere på hjemme date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med mat, film osv :) etter hvor mange dater?🙈

Anonymkode: 2245e...08e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det kommer litt an på om det er en person du har møtt/kjenner litt til, eller om det er en fremmed. Hvis dere har møttes en gang før og det gikk greit, så tenker jeg at det er innafor å ta det til date to eller etter date to. Meg og min kjæreste hadde vår første date ute, og andre date hjemme med middag og vin :-) Vi hadde bare møttes en gang før på byen før den første daten 

Anonymkode: 69eec...1e1

Gjest Overrasket
Skrevet

Når du har lært deg å lage lasagne fra bunnen av og pare den med korrekt flaske vin.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med mat, film osv :) etter hvor mange dater?🙈

Anonymkode: 2245e...08e

3-5.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Overrasket skrev:

Når du har lært deg å lage lasagne fra bunnen av og pare den med korrekt flaske vin.

Eller farris :)

Anonymkode: c3f52...657

AnonymBruker
Skrevet

Date nr to-tre. Eller så har jeg også invitert/blitt invitert med hjem på første date som har vært full klaff. Det er ingen fasit.

Anonymkode: b43e7...a89

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det som føles best, tenker jeg :) 

Jeg ble bedt på hjemmedate første date med en fyr, og det gikk strålende! Det er en mye mer intim setting enn ute i offentligheten, og det at man får se hvordan den andre bor er veldig hyggelig, synes jeg. 

Anonymkode: 02a16...a98

AnonymBruker
Skrevet

Jeg matchet med min samboer på Tinder, og vår første date var hjemme hos han - to timer unna der hvor jeg bodde. Beste daten jeg har hatt tror jeg! Pizza, FIFA og sex ;) Kjærester på tredje året nå, og vi kunne ikke hatt det bedre!

Er det noe jeg nemlig hater så er det kleine settinger, og jeg føler at de har lettere for å oppstå på en restaurant eller lignende. Kall meg gjerne rar, men fy faen så digg hjemmedate egentlig er. Det lå naturligvis i kortene at det kom til å bli sex på vår første date, men samme det! Man må jo finne ut om kjemien er der, og det var den så definitivt:)

Anonymkode: 53337...327

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...