Gå til innhold

Dette med at andre "tar fra" deg det du følte var ditt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er den nærmeste beskrivelsen jeg kommer. Man kan ikke si at noen har tatt fra, for man eier hverken mennesker eller situasjoner. Men la oss si, at vi er to søstre...eller venninner. Jeg slet på skolen med mobbing og alt, hun gjorde ikke. Jeg føler at  en dag vil jeg også klare å oppnå å få det livet jeg trives med, å føle at jeg faktisk får til noe! Så er jeg nær. Jeg er i ferd med å få jobben jeg har drømt om, i tillegg forelsker jeg meg der og det virke som ting faller på plass, etter kraftig nedstemthet og følelsen av å ikke høre til hele livet. Men man må gjennom en test for å få jobben. Plutselig viser det seg at søsteren /venninnen er den som passer utmerket, i tillegg er det hun som kaprer mannen jeg ble forelsket i. Og det viser seg at jeg hørte hjemme på "gulvet" likevel. 

Må man bare noen ganger innse at selv om man tror selv at en dag vil en oppnå det man drømmer om, så er det noen som er mer spesiell, eller at skjebnen tilhører noen annen likevel?

Anonymkode: fc00b...347

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan kjennes vondt og urettferdig, når "alt" ser ut til å gli så lett for andre, mens man selv sliter. Uansett: Ikke gi opp håpet om at gode ting kan skje også for deg. Fortsett å jobb mot det du ønsker deg.  

Endret av Marixxx
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg føler at "sliter" er noe jeg bare er født med og kanskje noe jeg må akseptere. Selv om jeg aldri vil gjøre det. Når jeg føler at jeg ikke lykkes i en jævla drit jeg gjør!!! Jeg prøver å sette meg inn i andres sko. Så herlig det er å kjenne på følelsen av å nå målene sine. At noen jobber for å få deg. Jeg blir lykkelig igjen, når jeg kjenner på å være ettertraktet. Mens i virkeligheten er det bare kjedelig. Jeg føler meg lettere upopulær. Jeg går bare og håper hele livet. Men det forblir liksom altid like kjedlig ..

Mens min plass er hele tiden "der nede". 

Anonymkode: fc00b...347

AnonymBruker
Skrevet

Når ting går dritt må du jobbe dobbelt så hardt så du er sikker på at du kommer deg videre. Ikke la jævlene vinne.

Anonymkode: bfaff...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...