Gå til innhold

Noen her med erfaring av nære som er sosiopat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enten om du har fått stempelet selv eller nære venner/familie?

Hva har du opplevd med disse? 

Anonymkode: c17dc...cdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min var sosionom, jeg skjønner det ikke er helt det samme men det er ganske nært.

Hun brukte å rope og kjefte på oss. Hun hatet at vi snakket med henne når hun jobbet. Hun ba oss alltid leke ute og sa hennes lykkeligste dag var når vi kunne ta på skiene selv så hun slapp å hjelpe oss.

En gang bet hun meg fordi jeg ikke kunne svelge tabletter (det var en tablett det er helt trygt å knuse!).

Hun brukte å fortelle søsteren min lange historier som endte med: "Og så dør du". Hun truet med å låse henne inne i en tilhenger hvis hun ikke oppførte seg.

Når samboeren hennes spurte hvilken bensin bilen brukte svarte hun blyfri 98 sarkastisk, hun ble rasende når hun fant ut at han gjorde som fortalt.

En gang når hun var på foreldresamtale startet hun med å spørre læreren hva som var galt med stemmen hans. Det var hans normale stemme.

Hun brukte å si at vi aldri ville få oss jobb og at vi kom til å bo i et rotteinfisert rotehull.

Har mange flere historier, men jeg må tenke litt tilbake for å huske.

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, amativeReflection skrev:

Moren min var sosionom, jeg skjønner det ikke er helt det samme men det er ganske nært.

Hun brukte å rope og kjefte på oss. Hun hatet at vi snakket med henne når hun jobbet. Hun ba oss alltid leke ute og sa hennes lykkeligste dag var når vi kunne ta på skiene selv så hun slapp å hjelpe oss.

En gang bet hun meg fordi jeg ikke kunne svelge tabletter (det var en tablett det er helt trygt å knuse!).

Hun brukte å fortelle søsteren min lange historier som endte med: "Og så dør du". Hun truet med å låse henne inne i en tilhenger hvis hun ikke oppførte seg.

Når samboeren hennes spurte hvilken bensin bilen brukte svarte hun blyfri 98 sarkastisk, hun ble rasende når hun fant ut at han gjorde som fortalt.

En gang når hun var på foreldresamtale startet hun med å spørre læreren hva som var galt med stemmen hans. Det var hans normale stemme.

Hun brukte å si at vi aldri ville få oss jobb og at vi kom til å bo i et rotteinfisert rotehull.

Har mange flere historier, men jeg må tenke litt tilbake for å huske.

Trodde sosionom var en utdannelse?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde sosionom var en utdannelse?

Han er et troll. :)

Anonymkode: a4d47...1fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er et troll. :)

Anonymkode: a4d47...1fc

Et stort troll. 

Anonymkode: c19a0...a2d

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et stort troll. 

Anonymkode: c19a0...a2d

Godt gjort å finne opp disse tingene isåfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...