Gå til innhold

Kan man bruke denne kjolen som gjest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man bruke denne kjolen i bryllup eller er den for kjedelig?  (skal eventuelt dekke til skuldre i kirken) Jeg liker ikke kjoler som er løse og typ selskapskjoler, har lett rundt på nettet men finner ingen jeg synes er spesielt fine. Men er så usikker på om denne kjolen er for lite pyntet? IMG_6272.thumb.JPG.ae2a8c0cecd097716bb41f87d978527f.JPG

Anonymkode: 79cec...694

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme at kjedelig ikke akkurat var det første ordet som slo meg. :hoho: 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Nei det kan du selvfølgelig ikke!

Anonymkode: c43f9...eaa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man bruke denne kjolen i bryllup eller er den for kjedelig?  (skal eventuelt dekke til skuldre i kirken) Jeg liker ikke kjoler som er løse og typ selskapskjoler, har lett rundt på nettet men finner ingen jeg synes er spesielt fine. Men er så usikker på om denne kjolen er for lite pyntet? IMG_6272.thumb.JPG.ae2a8c0cecd097716bb41f87d978527f.JPG

"Skal eventuelt dekke til SKULDRENE (????!!!)  i kirken" :sjokk:

Tenker du ikke på å kle på brystene dine?!

Anonymkode: 95103...a7f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Skal eventuelt dekke til SKULDRENE (????!!!)  i kirken" :sjokk:

Tenker du ikke på å kle på brystene dine?!

Anonymkode: 95103...a7f

Det er ikke meg på bildet hvis du tror det! Hadde ikke tenkt til å bruke push up bh og eller ha kjolen så langt ned.  Veldig mange av de selskapskjolene jeg har sett har en del utrigning og ofte tynnere stropper enn disse.

Men takk for svar, da skal jeg ikke gå med denne 😊

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ser du ut som modellen kan du bruke denne kjolen hjemme. Ser du ikke ut som moddllen bør du ALDRI bruke denne kjolen.

Endret av Perle
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Perle skrev:

Ser du ut som modellen jan du bruke denne kjolen hjemme. Ser du ikke ut som moddllen bør du ALDRI bruke denne kjolen.

Jeg har veldig lik kroppsfasong, og hadde ikke brukt sånne klær hvis det ikke passet kroppsfasongen min.

Men jeg skal ikke bruke denne. 

Jeg har bare vært i ett bryllup og der var det ikke så høytidelig med tanke på klærne. En dame gikk med svart kjole og en annen gikk med mini kjole som stoppet rett under rumpa., så jeg har ikke så mye og sammenligne med. I innbydelsen jeg fikk nå stod det ingentig om antrekk, men velger enn annen kjole enn denne😊

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser du skriver at det ikke står noe om antrekk. Men du kjenner brudeparet? Da vet du sånn ca hva de tenker seg når det gjelder gjestene. Men, ikke denne kjolen. Har du makspris å forholde deg til? Skal prøve å lete litt og finne noen fine :)

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som en oversize tanktop, ikke spesielt pyntet for en slik anledning. Hvor anstendig den er er et helt annet spørsmål...

Anonymkode: 133c4...08b

• Liker 5
Skrevet

Nei, kan ikke brukes i bryllup

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Minlillesky skrev:

Ser du skriver at det ikke står noe om antrekk. Men du kjenner brudeparet? Da vet du sånn ca hva de tenker seg når det gjelder gjestene. Men, ikke denne kjolen. Har du makspris å forholde deg til? Skal prøve å lete litt og finne noen fine :)

Jeg har møtt dem en gang bare. De er tidlig  i 20 årene, men jeg vet ikke så mye mer om dem. Det er en langt ute i familien til kjæresten min som gifter seg, så jeg skal bli med han som +1. Bryllupsfesten skal være ute i hagen deres. Budsjettet er på 2000kr 😊

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, den passer overhodet ikke i et bryllup.

Skrevet

Nei det er ingen kjole å bruke i et bryllup. Fin var den, men ikke "bryllupsfin" om du skjønner :) Finner du frem til andre forslag så post dem her :D 

Skrevet

Veldig fin kjole som du gjerne kan bruke på byen ute med venninner og ol, men jeg ville nok valgt en kjole som ikke var fullt så "naken" i et bryllup. 

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt dem en gang bare. De er tidlig  i 20 årene, men jeg vet ikke så mye mer om dem. Det er en langt ute i familien til kjæresten min som gifter seg, så jeg skal bli med han som +1. Bryllupsfesten skal være ute i hagen deres. Budsjettet er på 2000kr 😊

Kan noe av dette friste? https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/?length=knelang.lang&occasion=selskap

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som en generell regel så er alt som inneholder mye stretch eller er skin-tight ikke noe som passer i et bryllup. Et bryllup er en høytidelig fest, og man kler seg ikke i stretchy nylonmateriale og et snitt som minner mer om en billigkjole fra H&M som man slenger på seg over bikinien for å henge i parken. 

Man må absolutt ikke velge posete kjerringkjoler heller, kjolen kan godt følge kroppens kurver, men det finnes mer smakfulle varianter. F.eks. et snitt som på kjolen på bildet under - fremdeles ung og fresh, tettsittende og flatterende for figuren, men i et bedre stoff som følger kroppen uten å sitte klistret. I tillegg har den et mer tildekket skulder- og brystparti som står mer i stil med en høytidelig anledning. Du finner mange lignende kjoler om du søker på "pencil dress" på nettet.

1-wedding-guest-skirts-style.jpg

Anonymkode: 23c11...892

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en generell regel så er alt som inneholder mye stretch eller er skin-tight ikke noe som passer i et bryllup. Et bryllup er en høytidelig fest, og man kler seg ikke i stretchy nylonmateriale og et snitt som minner mer om en billigkjole fra H&M som man slenger på seg over bikinien for å henge i parken. 

Man må absolutt ikke velge posete kjerringkjoler heller, kjolen kan godt følge kroppens kurver, men det finnes mer smakfulle varianter. F.eks. et snitt som på kjolen på bildet under - fremdeles ung og fresh, tettsittende og flatterende for figuren, men i et bedre stoff som følger kroppen uten å sitte klistret. I tillegg har den et mer tildekket skulder- og brystparti som står mer i stil med en høytidelig anledning. Du finner mange lignende kjoler om du søker på "pencil dress" på nettet.

1-wedding-guest-skirts-style.jpg

Anonymkode: 23c11...892

Tusen takk for tips! Da skal jeg søke litt rundt 😊

Skrevet

Floyd bruker å ha mange ok til en fin pris :) Aner ikke hva de har inne nå...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte disse to veldig godt, men vet ikke om de blir for lyse når bruden går med hvitt? 

IMG_6276.thumb.JPG.ad3d359612aba171749d30bdbb432577.JPGIMG_6277.thumb.JPG.5db13d39e68ec69d84577bb098b874d2.JPG

De var veldig fine men gjerne litt for lyse som du selv er inne på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...