søndagsengel? Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 Har noen en blomsterbutikk i Sarpsborg å anbefale?
Spirito Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 Jeg bor i Sarpsborg, men kan ikke komme på en eneste blomsterbutikk. :oops:
liv Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 om du tar deg en tur rundt så har de fleste permer emd bilder av brudebuketter..
søndagsengel? Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2005 Jeg bor i Sarpsborg' date=' men kan ikke komme på en eneste blomsterbutikk. :oops:[/quote'] Jeg vet om fler, altså! var ute etter om noen hadde erfaring med service, priser osv. Får ta meg en tur rundt, som liv foreslo!
Gjest Tabby Skrevet 9. januar 2005 #5 Skrevet 9. januar 2005 Vi bestilte blomstene i den butikken som ligger i amfi borg. Jeg ble med inn og forklarte kort om kjolen og at jeg liker ting enkelt, og hvilke farger vi skulle pynte med. Og så tok sambo seg av resten. De hadde sett på bilder av andre buketter de hadde laget. Jeg ble kjempefornøyd med resultatet i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå