Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, hvis den du skulle ha sex med viste seg å ha en penis på 26 cm og tjukk som en underarm? Går det greit, eller er det uaktuelt?

Anonymkode: 8e8d5...4f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dratt derfra uten sex 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gitt det et forsøk om det var en jeg kjente og følte tillit til, men jeg tror aldri det ville gått. Det måtte også ha vært forhåndsregler; jeg måtte styrt det hele på egenhånd. Få den inn, hvor langt inn den skal osv. 

Men en så stor en... Det virker helt absurd. Den er ikke bare like tykk som en underarm - den er like lang også! 

Anonymkode: 9c503...976

• Liker 8
Skrevet

Fullstendig uaktuelt. Au!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok takket nei rimelig fort og gått derfra. 

Har null interesse av å prøve å få inn en så stor penis. 

Anonymkode: a0490...cc3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt uaktuelt.

Anonymkode: d7b41...de8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjente i ungdommen hadde så mye utstyr at det aldri ble noe på han. Han hadde nok ikke så stort utstyr som TS skriver (med mindre TS har spinkle underarmer), men det var nok til at det skremte vekk alle damer.

Anonymkode: d13f7...757

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet

Jeg har vært i en slik situasjon. Vel, kan hende målene avviker. Jeg målte aldri og spør aldri om mål. Det var ikke fysisk mulig med han. Vi datet en stund, vi var kjærestemateriale, desverre funket det ikke. Ofte lurt på hvordan det gikk med han. 

Syns størrelsesjaget ofte glemmer de som lider av det, det er mulig å være for stor/tykk. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sikkert blitt tent men regner med det ikke hadde blitt så mye inn og ut....

Anonymkode: c7678...2e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, canacas skrev:

Jeg har vært i en slik situasjon. Vel, kan hende målene avviker. Jeg målte aldri og spør aldri om mål. Det var ikke fysisk mulig med han. Vi datet en stund, vi var kjærestemateriale, desverre funket det ikke. Ofte lurt på hvordan det gikk med han. 

Syns størrelsesjaget ofte glemmer de som lider av det, det er mulig å være for stor/tykk. 

Han gjør en trebarnsmor i Østfold veldig lykkelig 😄 

Anonymkode: a9025...a56

• Liker 5
Skrevet

Nå har jeg ikke vært bort i så stort, men stort nok til at den skremte meg litt. Vi fikk den nå inn etter litt og da gikk det jo fint, men det var vondt å få den inn. En så stor som nevnes her hadde nok ikke gått i det hele tatt og jeg hadde nok avbryti før vi hadde begynt. 

Det er ikke sånn at jo større jo bedre. Selvsagt opp til et visst punkt (om man bare skal se på penetrering), men det er flere som er for store også. Nå er det selvsagt mye mer enn selve penetreringen som spiller inn på om en mann er god i senga da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde ikke gått desverre. Jeg hadde pent beklaget og gått min vei. 

Anonymkode: 8b213...ef1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært borti dette, og tenkte med en gang at jeg ikke ønsket å prøve en gang. Men vi ble bedre kjent og jeg ble glad i han. Etter et år(!) med deiting begynte vi så smått å prøve oss frem med sex. Det ble noen rifter og slik, men med masse glidekrem og avslapping gikk det etterhvert. Vi er gift idag. Opplevelsen med han har gjort at jeg virkelig tenker at alle som er helt gjennomsnittlige burde være fornøyde. Ekstremene er ille i begge retninger, og mannen min forteller om vanskelig forhold til egen kropp i ungdomstiden, og flere mislykkede seksuelle opplevelser hvor han og partner rett og slett ikke har kunnet gjennomføre samleie.

Anonymkode: 11925...c99

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde løpt ved langt mindre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde hoppet av glede og klappet i hendene og gjort meg klart til et julebord med masse deilige kaker men så saftige som de er så må man jo bare få trøkt dem ned! Lol <3
Jeg hadde nok visst at det ikke hadde gått, men skulle nok ha prøvd bare for å prøve.

Anonymkode: b6d5c...4c3

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde gått derfra med en gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke faen. Synd på fyren, ja, men hadde ikke ødelagt min kropp uansett.

Anonymkode: ecaa7...fcd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kjørt snikkeren hans gjennom en dreiebenk.

Anonymkode: 3a87b...2e8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt den i toern.

Anonymkode: 63424...1dd

AnonymBruker
Skrevet

Ser av svarene at det er enten eller. Det er og min erfaring. 

Til deg som lurte på om jeg har små underarmer, nei, er bra stor og sterk i forhold til høyden.

Til deg som svarte at du ville ha kontroll, skjønner deg. Det setter og dama pris på å ha. Har opplevd de som krabber baklengs ut av senga. Ikke kjekk opplevelse for en ung mann den gang som likte de få han lå med.

Takk for svar hilsen TS

Anonymkode: 8e8d5...4f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...