Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser stadig at menn på 50+ søker kvinner 30-35 år. Hvor realistisk er det at så unge kvinner vil ha en på over 50? Selv er jeg 45 og syns 50 er maks, men også at 40 er minimum av alder. Vil virkelig kvinner på 30 ha en mann på 50? Hvem vil ha oss på 45 da? Pensjonistene? :fnise: 

Anonymkode: 258b7...e5d

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om kvinner i 30 årene går etter menn på 50+ men jeg går ikke etter menn på 50+. 

Du får spørre pensjonistene om de går etter 45 åringer ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke på alder. Er så sjelden jeg er tiltrukket av noen at da går det på personlighet, fysisk form og livsstil. Men foretrekker ikke en på 50+, da jeg tenker det går raskt i nedoverbakke med mange etter det..

Anonymkode: 6bdbf...af5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

LOL!? Kvinner på 30+ unge? Mann 30, aldri i verden om det er aktuelt med jevngammel kvinne. 

Anonymkode: 75798...a82

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOL!? Kvinner på 30+ unge? Mann 30, aldri i verden om det er aktuelt med jevngammel kvinne. 

Dette sier jo bare mye om deg. Hilsen en i 20-årene som syns uttalelser som dette lyser umodenhet, og at man egentlig bare er jævlig teit. 

Anonymkode: a4f47...efe

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34 og menn på 50+ er uaktuelle. Maksgrensen min ligger på 45, men foretrekker de rundt min egen alder.

Anonymkode: be74a...eea

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser stadig at menn på 50+ søker kvinner 30-35 år. Hvor realistisk er det at så unge kvinner vil ha en på over 50? Selv er jeg 45 og syns 50 er maks, men også at 40 er minimum av alder. Vil virkelig kvinner på 30 ha en mann på 50? Hvem vil ha oss på 45 da? Pensjonistene? :fnise: 

Anonymkode: 258b7...e5d

Har du fulgt med på kg? 19 åringer er sammen med 40 åringer. Kvinner i ung alder kan fint bli sammen med eldre gubber og nesten aldti motsatt.

Jeg synest også dette er rart. Men er fullt mulig og realistisk at yngre kvinner blir sammen med eldre menn. Til å med med 15 -20 år mellom.

En vennine av min ex er 21 og er pulevenn med mann på 46. Hun vil bli sammen med ham. Så lett er det. Kvinner er avhengi av gølelsesmessig stimuli og er drevet av følelser. Menn derimit er opptatt for det meste av sex og dermed er det helt naturlig at de vil ha yngre kvinner da de er mye mer attraktive.

Men er helt enig med deg ts. Det er disgusting og dødstidig det gubbene holder på med😂 hilsen mann

Anonymkode: abb95...9cf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fulgt med på kg? 19 åringer er sammen med 40 åringer. Kvinner i ung alder kan fint bli sammen med eldre gubber og nesten aldti motsatt.

Jeg synest også dette er rart. Men er fullt mulig og realistisk at yngre kvinner blir sammen med eldre menn. Til å med med 15 -20 år mellom.

En vennine av min ex er 21 og er pulevenn med mann på 46. Hun vil bli sammen med ham. Så lett er det. Kvinner er avhengi av gølelsesmessig stimuli og er drevet av følelser. Menn derimit er opptatt for det meste av sex og dermed er det helt naturlig at de vil ha yngre kvinner da de er mye mer attraktive.

Men er helt enig med deg ts. Det er disgusting og dødstidig det gubbene holder på med😂 hilsen mann

:overrasket:

Det der tror jeg ikke er vanlig. Jeg er selv 21 og bare tanken på sex med en 46-åring er nok til at jeg blir kvalm. Men godt at vi er forskjellige da. 

Anonymkode: 963dc...105

• Liker 10
Skrevet

Så lenge mennene har penger kommer damene løpende, uansett alder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, herremann skrev:

Så lenge mennene har penger kommer damene løpende, uansett alder.

Har du ikke penger?

Anonymkode: cef0c...fcd

• Liker 6
Skrevet

For meg hadde en på 50 IKKE vært aktuell da jeg var i den alderen!! Nå er jeg 43 og hadde jeg vært singel kunne jeg gjerne hatt en på 50 HVIS han hadde vært flink til å ta vare på seg selv, både i sinn og kropp. Og det har ikke den jevne mann på 50, dessverre. Dessuten er jeg tydeligvis for gammel for dem uansett, så hvis jeg blir skilt tror jeg at jeg finner meg en i 30-årene ;)

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

For meg hadde en på 50 IKKE vært aktuell da jeg var i den alderen!! Nå er jeg 43 og hadde jeg vært singel kunne jeg gjerne hatt en på 50 HVIS han hadde vært flink til å ta vare på seg selv, både i sinn og kropp. Og det har ikke den jevne mann på 50, dessverre. Dessuten er jeg tydeligvis for gammel for dem uansett, så hvis jeg blir skilt tror jeg at jeg finner meg en i 30-årene ;)

Mannfolk som har passert 30 er jo kjempe gamle og begynner å bli slitt både her og der, særlig der... :fnise: Nei, ta nå heller en ung og lekker en på under 30 år ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

19-åringer sammen med 40-åringer ja, IN WHAT WORLD. Det er ikke lett å ha sex med en 21-åring når man er 46, nei. Da skal du være jævlig kjekk, og det er i grunn ekstremt få 46-åringer. De kan ikke måle seg med jevngamle menn, eller menn i 30-årene. Sårri. 

"Hilsen mann" .. sjokk. 

Anonymkode: a4f47...efe

• Liker 7
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:overrasket:

Det der tror jeg ikke er vanlig. Jeg er selv 21 og bare tanken på sex med en 46-åring er nok til at jeg blir kvalm. Men godt at vi er forskjellige da. 

Anonymkode: 963dc...105

Nei, det er ikke vanlig og det er jo derfor han bruker "en venninne av en ex" som eksempel.  Hadde det vært vanlig så hadde han jo kunnet trekke frem en rekke eksempler fra sine egne venninner og exer. 

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Bakepulver skrev:

Mannfolk som har passert 30 er jo kjempe gamle og begynner å bli slitt både her og der, særlig der... :fnise: Nei, ta nå heller en ung og lekker en på under 30 år ;) 

Det blir dessverre for lite sexy for meg, må jo være en MANN! Men jammen har jeg fått mange tilbud fra menn i 20-årene gjennom KG! Man skal være forsiktig med å si noe positivt om sex, altså, med mindre man leter etter en ung toyboy! Men det gjør altså ikke jeg. 😄

Skrevet
2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Det blir dessverre for lite sexy for meg, må jo være en MANN! Men jammen har jeg fått mange tilbud fra menn i 20-årene gjennom KG! Man skal være forsiktig med å si noe positivt om sex, altså, med mindre man leter etter en ung toyboy! Men det gjør altså ikke jeg. 😄

:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Bakepulver skrev:

Hvor gammel er du?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Hvorfor vil du vite det?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Bakepulver skrev:

Hvorfor vil du vite det?

Siden du kaller menn på 30 gamle. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Siden du kaller menn på 30 gamle. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...