Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver noen menn at de helst vil møte damer som har barn fra før når de ikke har barn selv? Hva kan være grunnene til dette? Bare jeg som synes det er litt snodig? 

Anonymkode: 5dfce...5f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor står dette? I profilen?

Anonymkode: bfeee...75f

Gjest Coolaid
Skrevet

Tipper vel at mange menn er opptatt av familie og familieliv men ikke har det selv. Det kan jo også være greit for mange å slippe spedbarnsperioden? 

Skrevet

Pakkeløsning. De ønsker ferdigproduserte barn der de slipper fødsler, kolikk og nattevåk. Eller de er pedofile.

Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg kjenner en som søker etter kvinner med barn. Han er fantastisk med unger men kan ikke få noen egne, så for han vil det være toppen å bli stefar. Det er sikkert også en del som liker unger men helst vil slippe småbarnsperioden

Skrevet

Jeg har aldri tolka eller opplevd det som at disse mennene ønsker barn uten å være i stand til å få egne, eventuelt for å slippe småbarnsperioden eller sånt noe. I de tilfellene jeg har sett dette på f.eks. datingprofiler, så har jeg tolket det som at det er menn som har barn fra før, som ønsker en partner i samme livssituasjon, kanskje i den tro at en date som har barn fra før forstår litt mer om hva det er å gå til et forhold med barn involvert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Søgni skrev:

Jeg har aldri tolka eller opplevd det som at disse mennene ønsker barn uten å være i stand til å få egne, eventuelt for å slippe småbarnsperioden eller sånt noe. I de tilfellene jeg har sett dette på f.eks. datingprofiler, så har jeg tolket det som at det er menn som har barn fra før, som ønsker en partner i samme livssituasjon, kanskje i den tro at en date som har barn fra før forstår litt mer om hva det er å gå til et forhold med barn involvert. 

er vel mer at han ikke vil bli far en gang til og vil ha ei som er ferdig verpa

Anonymkode: bfeee...75f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...