Gå til innhold

Kunne hun finne det ut?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på ferie og deler hus med mange andre. Kom ut av dusjen og stod å barberte meg. En person som skulle bruke vaskemaskinen kom inn og det endte med at hun søg meg. Det ble avsluttet etter en stund fordi noen andre gikk i gangen utenfor. Etter å ha gått til rommet fikk jeg en blowjob av kjæresten. Nå lurer jeg på om hun visste at jeg fikk en sugejobb av noen andre. Kunne hun ane, føle eller lukte at noen andre hadde vært bortpå pikken min noen minutter før? 

Anonymkode: a8edd...41c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Spytt lukter. Lukter også vondt om det får ligge å "godgjøre" seg på huden. 

Men sa hun ikke noe, merket hun det nok ikke. Trolig tenkte hun bare at du ikke hadde vasket deg godt nok og stinket av den grunn, og ville selvfølgelig ikke si noe for å ikke såre deg. 

Anonymkode: 4600c...719

AnonymBruker
Skrevet

Enten så er du en drittkjæreste, eller så burde du skrive for viMenn. Tap-tap uansett.

Anonymkode: f83d7...bdd

• Liker 5
Skrevet

La oss håpe at hun finner ut at du ikke er noe videre å satse på. Makan til fjols som er utro med kjæresten i naborommet.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er på ferie og deler hus med mange andre. Kom ut av dusjen og stod å barberte meg. En person som skulle bruke vaskemaskinen kom inn og det endte med at hun søg meg. Det ble avsluttet etter en stund fordi noen andre gikk i gangen utenfor. Etter å ha gått til rommet fikk jeg en blowjob av kjæresten. Nå lurer jeg på om hun visste at jeg fikk en sugejobb av noen andre. Kunne hun ane, føle eller lukte at noen andre hadde vært bortpå pikken min noen minutter før? 

Hun aner nok ingenting, siden hun ikke bet den av.

Anonymkode: c5b0b...fd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten så er du en drittkjæreste, eller så burde du skrive for viMenn. Tap-tap uansett.

Anonymkode: f83d7...bdd

Vi har et "åpent forhold" - sånt er vanligvis greit om vi forteller hverandre det. Men denne gangen gikk det for fort i svingene. Jeg kom tilbake på rommet i bare håndkle og pikken var halvstiv..... derfor ble kjæresten lysten....  skal finne en måte å fortelle det på.

ts

Gjest NotNaomi
Skrevet

Eh. Hvem damer gjør sånt? Som dama du møtte i vaskerommet?

Alvorlig. Er dette sant? Så mye rart... 

Vet ikke om dama di kan lukte eller føle. Håper det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...