Gå til innhold

Nå er jeg lei alle som er redd barnevernet. Slutt!

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Skrevet

Hvorfor er det blitt så mange som er redd BV? 

For noe tull! Det er ikke sånn at de blir koplet inn og er ute etter å ta barn fra hjemmene! Dere må virkelig lande! 

Er det rus og vold i bildet er de der for å redde barn! Ikke annet. Maken til skremselspropaganda her. Skjerp dere! 

Blir dritt lei denne noian jeg. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klar medling ut. Men det er vel med barnevernstråder som med andre tråder, de provoserer og engasjerer til debatt. 

Anonymkode: a3df7...e89

• Liker 5
Skrevet

De menneskene dette gjelder slutter ikke å frykte BV da du lager en tråd om det.

• Liker 3
Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, Bakepulver skrev:

De menneskene dette gjelder slutter ikke å frykte BV da du lager en tråd om det.

?

Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

?

Hva er det du ikke skjønner? Kan du utdype?

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, Bakepulver skrev:

Hva er det du ikke skjønner? Kan du utdype?

Jeg skrev innlegg om at hysteriet må ta slutt! Frykter de mer om jeg skriver det?

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Tullete å være redd for barnevernet 

Anonymkode: bc4f2...307

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Jeg skrev innlegg om at hysteriet må ta slutt! Frykter de mer om jeg skriver det?

Det vil på ingen måte stoppe deres redsel for BV. Innlegget ditt kommer garantert til å trigge disse menneskene om de er på KG og leser tråden din. Du kommer til å få maaaange negative historier om BV her.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg TS. Barnevernet har nok reddet flere familier enn de har ødelagt.

Hvis du besøker Facebookgruppen "Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet" kan jeg godt forstå hvorfor enkelte foreldre BLIR fratatt barna sine. Halvveis av de der inne må ha en eller annen form for en psykisk lidelse som utagerer seg sånn mot BV. 

Anonymkode: 98854...2f6

• Liker 20
Gjest NotNaomi
Skrevet
6 minutter siden, Bakepulver skrev:

Det vil på ingen måte stoppe deres redsel for BV. Innlegget ditt kommer garantert til å trigge disse menneskene om de er på KG og leser tråden din. Du kommer til å få maaaange negative historier om BV her.

Ok. Men dette hysteriet må ta slutt! Er jo helt vanvittig hvordan noen klarer å påvirke andre ang dette. Folk må ta til vettet :-)

Skrevet (endret)
3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Ok. Men dette hysteriet må ta slutt! Er jo helt vanvittig hvordan noen klarer å påvirke andre ang dette. Folk må ta til vettet :-)

BV har en jobb å gjøre selv når det gjelder å bygge opp sitt eget negative omdømme. Vi trenger et barnevern, men ikke slik som det er i dag. 

Dette gjelder ikke bare i Oppland.

http://www.dagbladet.no/nyheter/fylkesmannen-i-oppland-har-funnet-lovbrudd-i-89-prosent-av-sakene-hos-land-barneverntjeneste/67356685

Endret av Bakepulver
  • Liker 5
Gjest NotNaomi
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg TS. Barnevernet har nok reddet flere familier enn de har ødelagt.

Hvis du besøker Facebookgruppen "Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet" kan jeg godt forstå hvorfor enkelte foreldre BLIR fratatt barna sine. Halvveis av de der inne må ha en eller annen form for en psykisk lidelse som utagerer seg sånn mot BV. 

Anonymkode: 98854...2f6

De er mennesker totalt uten selvinnsikt! Det må normale mennesker forstå! Syns jeg da. Blir bare helt matt av hvordan noen tenker.

Ja,de redder flere enn der de gjør feil. Helt klart! Er utrolig glad vi har BV jeg. Det burde vi alle være! 

Skrevet

BV gjør en fremragende og særs viktig jobb for samfunnet - uten de ville det vært mange flere ulykkelige skjebner Norge rundt.

All heder og ære til BV, politi, helsevesenet og alle andre som jobber for å sikre barns rettigheter og helse.

• Liker 8
Gjest NotNaomi
Skrevet
7 minutter siden, WubWub skrev:

BV gjør en fremragende og særs viktig jobb for samfunnet - uten de ville det vært mange flere ulykkelige skjebner Norge rundt.

All heder og ære til BV, politi, helsevesenet og alle andre som jobber for å sikre barns rettigheter og helse.

Enig.

Skrevet

Enig. Barnevernsansatte gjør en flott og krevende jobb. All ære til de som klarer å stå i den viktige jobben. 

Jeg er ikke redd bv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, NotNaomi skrev:

Hvorfor er det blitt så mange som er redd BV? 

For noe tull! Det er ikke sånn at de blir koplet inn og er ute etter å ta barn fra hjemmene! Dere må virkelig lande! 

Er det rus og vold i bildet er de der for å redde barn! Ikke annet. Maken til skremselspropaganda her. Skjerp dere! 

Blir dritt lei denne noian jeg. 

Da vet du ikke mye

Anonymkode: 21cba...af2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De eneste jeg vet om som er kritiske til barnevernet er folk som ble fratatt barna med god grunn, rus eller øst europeisk oppdragelse (hvor mild mishandling er akseptabelt). De fleste familier har ingenting å frykte, man trenger ikke å være en A4 familie.

Anonymkode: 41221...128

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, WubWub skrev:

Er så enig! Alle disse etatene som setter barna først og jobber for at barnas rettigheter skal bli oppfylt fortjener heder og ære! 

• Liker 2
Skrevet (endret)
6 timer siden, Bakepulver skrev:

BV har en jobb å gjøre selv når det gjelder å bygge opp sitt eget negative omdømme. Vi trenger et barnevern, men ikke slik som det er i dag. 

Dette gjelder ikke bare i Oppland.

http://www.dagbladet.no/nyheter/fylkesmannen-i-oppland-har-funnet-lovbrudd-i-89-prosent-av-sakene-hos-land-barneverntjeneste/67356685

Problemet er at disse bruddene stort sett ikke har noe å gjøre med løgnpropagandaen BV-haterne sprer.

Det man reelt sett kan kritisere BV for er at de er for sent ute og ikke går inn med tilstrekkelige midler tidlig nok. Det motsatte av det BV-haterne skremmer folk med.

Endret av jabx
  • Liker 9
Skrevet
13 minutter siden, jabx skrev:

Problemet er at disse bruddene stort sett ikke har noe med løgnpropagandaen BV-haterne sprer.

Det man reelt sett kan kritisere BV for er at de er for sent ute og ikke går inn med tilstrekkelige midler tidlig nok. Det motsatte av det BV-haterne skremmer folk med.

Ja, de blir ofte kritisert for å være for sent ute. Det har jeg også opplevd selv da jeg har purret x-antall ganger på vegne av elever som burde blitt hentet for lenge siden. Som å snakke til døve ører!

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...