AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Fant et par rayban solbriller på en cafe for ca 3 uker siden. De var dritkule, men tok de selvfølgelig ikke med meg, men leverte de til de i kassa på cafeen. Jeg la igjen navn og nr i tilfelle noen ville sende en liten takk for at jeg leverte brillene. sjefen på cafeen ringte meg nettopp og sa at ingen hadde hentet de, og at jeg kunne komme ned å få dem. Kan jeg bare "ta" de liksom? Hva skal jeg gjøre? Er jo ikke mine, men har sjeska på slike lenge. Allikavel tenker jeg at riktig eier bør få en sjanse til å hente dem? Anonymkode: 68cc2...9b5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant et par rayban solbriller på en cafe for ca 3 uker siden. De var dritkule, men tok de selvfølgelig ikke med meg, men leverte de til de i kassa på cafeen. Jeg la igjen navn og nr i tilfelle noen ville sende en liten takk for at jeg leverte brillene. sjefen på cafeen ringte meg nettopp og sa at ingen hadde hentet de, og at jeg kunne komme ned å få dem. Kan jeg bare "ta" de liksom? Hva skal jeg gjøre? Er jo ikke mine, men har sjeska på slike lenge. Allikavel tenker jeg at riktig eier bør få en sjanse til å hente dem? Anonymkode: 68cc2...9b5 Lever de på Hittegodskontoret hos Politiet. Anonymkode: a50c8...284 2
rikoChett Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 Tar ikke du dem så blir de kastet eller noen andre tar dem. Tre uker er god tid på å la noen hente dem. 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Jeg ville tatt de. Rart ikke eier har vært innom caféen for å se. Anonymkode: 6e725...7c1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, rikoChett skrev: Tar ikke du dem så blir de kastet eller noen andre tar dem. Tre uker er god tid på å la noen hente dem. Den som glemte brillene, trenger ikke å huske at han/hun la dem igjen akkurat på det stedet. Og kanskje vedkommende har kontaktet Hittegodskontoret hos Politiet uten hell. Anonymkode: a50c8...284 1
rikoChett Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den som glemte brillene, trenger ikke å huske at han/hun la dem igjen akkurat på det stedet. Og kanskje vedkommende har kontaktet Hittegodskontoret hos Politiet uten hell. Anonymkode: a50c8...284 Godt poeng. Jeg hadde neppe brydd meg for solbrillers skyld, men det er nå meg da. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #7 Skrevet 20. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den som glemte brillene, trenger ikke å huske at han/hun la dem igjen akkurat på det stedet. Og kanskje vedkommende har kontaktet Hittegodskontoret hos Politiet uten hell. Anonymkode: a50c8...284 Kan tenkes, men i så fall er det vel for sent nå? Jeg er helt for å forsøke å bringe hittegods tilbake til sin rettmessige eier, men etter tre uker synes jeg egentlig TS kan ta solbrillene med god samvittighet. Anonymkode: 7b1ab...11b
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #8 Skrevet 20. juli 2017 Tviler veldig sterkt på at noen venter mer enn 3 uker med å etterlyse et par mistede briller. Den som eide dem har gitt opp for lenge siden, og sannsynligvis ikke prøvd i det hele tatt når ikke de tok kontakt med kafeen de var på. Anonymkode: c7996...0f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå