AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Har møtt en fyr som har 3 barn fra et tidligere forhold. Og det er helt ok. Vi er ikke i sammen, da vi begge ønsker tid til å finne ut hva vi egentlig vil. Ingenting av dette er et problem, men det jeg lurer på er hvorfor han ikke prater med meg når han har barna? Hver gang han har barna noen dager hører jeg ikke en lyd fra han, er det greit? Hvis det er det så gjør det ikke noe men jeg begynner av og til å lure på om det er meg som er problemet og ikke det at han har barna. Anonymkode: e8456...6e6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 To ganger har jeg vært i forhold hvor han har hatt barn, de introduserte meg for dem tidlig, alt for tidlig. Jeg ble med på alt når kjærestene hadde barna. Dessverre røk begge forholdene, og jeg endte med å savne barna, veldig. Anonymkode: a2c44...03f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en fyr som har 3 barn fra et tidligere forhold. Og det er helt ok. Vi er ikke i sammen, da vi begge ønsker tid til å finne ut hva vi egentlig vil. Ingenting av dette er et problem, men det jeg lurer på er hvorfor han ikke prater med meg når han har barna? Hver gang han har barna noen dager hører jeg ikke en lyd fra han, er det greit? Hvis det er det så gjør det ikke noe men jeg begynner av og til å lure på om det er meg som er problemet og ikke det at han har barna. Anonymkode: e8456...6e6 Jeg er ekstremt sliten når jeg har barna etter en lang dag, og da gidder jeg ikke chatte. Må ikke være deg det er noe feil med Anonymkode: 1ce6f...ee8 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Er det slik at du ikke får svar når du tar kontakt? Men menn er menn, og det ligger nok ikke en eneste tanke bak det. Han er opptatt med de tre barna, og tenker sikkert at det ikke er et problem. Foreslår at du heller tar det opp med han og hører hva han tenker om dette. Anonymkode: b6de8...512 2
rikoChett Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 Hvis han bare har barna av og til så er det naturlig at han vil at de skal få oppmerksomheten hans. Du kan jo si til han at en sms i ny og ne er fint, men noe mer tror jeg ikke du kan forvente, egentlig. 2
Trude.lutt Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 (endret) Vet du, dette hadde faktisk jeg sett på som positivet. Han fokuserer på barna når han er sammen med dem. Altfor mange involverer mulige partnere for barna sine altfor tidlig. Barna er det viktigste i hans liv. Og sån skal det være. Nå vet du det, og kan velge selv om du vil godta å være nr 4 i forhold til prioritering. Endret 20. juli 2017 av Trude.lutt Feil 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #7 Skrevet 20. juli 2017 Min kjæreste har barn og når han har barna snakker vi nesten ikke sammen. Jeg syns det er helt OK. Når han er med de så vil jeg ikke at han skal bruke den tiden på å snakke med meg. Jeg har selv sagt at når han har barna så må han ta kontakt med meg når han har tid til det. Hører jeg ikke noe så vet jeg at de gjør noe eller er et sted:) Jeg har møtt barna men prøver å la de ha alenetid med pappa også Anonymkode: 01bba...f01 2
Gjest NotNaomi Skrevet 20. juli 2017 #8 Skrevet 20. juli 2017 Han har tre barn. Da går nok tiden med til dem. Dere er ikke sammen en gang jo. Se det som positivt at han velger å ha fokus på barna. Om dere blir sammen,så kan ting endre seg.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #9 Skrevet 20. juli 2017 Når jeg har datet noen med barn så har jeg tatt lite kontakt med dem den uka, vil liksom ikke virke masete og tenker at de får fokusert mest mulig på hverandre (?). Men har mottatt beskjed om at det ikke trenger å være sånn, at noen vil ha mer -mas- fra den andre kanten og klarer å fokusere på begge deler. Så jeg tror nok bare at man er forskjellige. Han er sikkert en av de som trenger fokus, tre barn er jo ganske hektisk også.. Kanskje du kan begynne å avtale en telefonsamtale på kveldstid? Anonymkode: 5d9e4...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå