AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Det har seg slik at jeg etter salg av en bolig i januar og kjøp av ny bolig nå er i en situasjon som tillater at jeg kan kjøpe en gave til meg selv. Har bestemt å kjøpe en klokke, men har ikke besluttet hvilken ennå. Tenkte det var mulig å høre hva dere kvinner her syntes ser penest ut. Står mellom følgende tre urverk. Tenkte på et ur som også passer når jeg blir eldre. http://www.urverket.no/rolex-datejust41-solvfarget-18-karat-rose-gull-o41-mm-p-294283.html http://www.urverket.no/audemars-piguet-jules-audemars-solvfarget-laer-o33-mm-p-61675.html http://www.urverket.no/omega-seamaster-aqua-terra-150m-master-co-axial-415mm-gra-18-ka-p-55915.html Anonymkode: 439cf...7df
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 Jeg synes alle tre kan passe både for menn i mange aldre. De var veldig forskjellige av uttrykk. Dermed kan også bruken bli noe forskjellig. Piguet’en er «penest», og kanskje den som passer best til formelle antrekk. Rolex’en er litt «midt på», mens Seamasteren er litt røffere i kantene. Det jeg ikke er så overbegeistret for, er alt gullet, men det handler mer om smak og behag enn om klokkene som sådan. Personlig har jeg en svakhet for Omega-klokker, så jeg hadde gjerne gått for en Seamaster. Selv ville jeg valgt en med lys urskive, men igjen: smak og behag. Anonymkode: a97eb...d3a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 Jeg tenkte kanskje gull ville holde den bedre i verdi da det er litt sjeldnere? Har inge planer om å selge den uansett, men gull blirbkanskje litt harry? Anonymkode: 439cf...7df
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Piguet-klokka er nydelig. Jeg liker den veldig godt. Men det står det er en damemodell? Forsto det som du er mann, og da kan den kanskje se litt liten ut på deg? Ellers er vel en Omega Seamaster aldri helt feil, selv om jeg personlig ikke er så glad i så mye gull. Anonymkode: 47be8...934
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Piguet-klokka er nydelig. Jeg liker den veldig godt. Men det står det er en damemodell? Forsto det som du er mann, og da kan den kanskje se litt liten ut på deg? Ellers er vel en Omega Seamaster aldri helt feil, selv om jeg personlig ikke er så glad i så mye gull. Anonymkode: 47be8...934 Presisering: Jeg synes ikke den er spesielt feminin, den er klassisk elegant og kan godt passe til en mann utseendemessig. Jeg bare mistenker at den vil se litt for liten ut på håndleddet ditt. Men jeg ser de har mange herreklokker som er ganske like, uten at jeg fant en som var akkurat lik. Anonymkode: 47be8...934
funginger Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 Hvis du skal kjøpe såpass dyr klokke burde du ikke kjøpe fra den nettbutikken, men fra en autorisert forhandler. 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #7 Skrevet 21. juli 2017 Så ikke at det var damemodell. Jeg tenkte å kjøpe hos Bjercke. Men de hadde ikke modellene så oversiktlig som nettbutikken. Selger nettbutikken fake? Anonymkode: 439cf...7df
funginger Skrevet 22. juli 2017 #8 Skrevet 22. juli 2017 På 7/21/2017 den 13.55, AnonymBruker skrev: Så ikke at det var damemodell. Jeg tenkte å kjøpe hos Bjercke. Men de hadde ikke modellene så oversiktlig som nettbutikken. Selger nettbutikken fake? Anonymkode: 439cf...7df Nei, men du får ikke med alle garantier osv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå