AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Del Skrevet 20. juli 2017 Hei, er det noen som har bodd ved Alrek studentboliger , eller skal nå til høst? Hvordan er det å bo her? Skal selv bo i kollektiv nå til høst.. Ideelt sett skulle jeg hatt mitt eget, men økonomien satte en stopper for det. Anonymkode: 15aa7...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Del Skrevet 20. juli 2017 Ingen? Anonymkode: 15aa7...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #3 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg har ikke bodd på Alrek, ryktene sier det er trangt og gammelt. Men, det er treningssenter i kjelleren og turmuligheter rett utenfor døren, det er glimrende kollektivtilbud, kort vei til butikken, masse sol på takterassen, flott plen å slenge på utenfor odontologibygget som ligger rett ved siden av, kort vei hvis du skal studere medisin/odontologi, eller til prakissteder om du skal studere sykepleie. Så plasseringen gjør at det kan være et ganske så greit sted å bo, still med åpent sinn så går det nok fint Anonymkode: 5ca02...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå