Gå til innhold

skal du som brud holde tale?

Skal du som brud holde tale?  

1. 1. Skal du som brud holde tale?

• Ja
      25
    • Nei
      6
    • Jeg lager sang/ annet
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tradisjonen er jo at brudgommen skal holde tale til bruden. Men det er jo vår dag, så da synes jeg det passer seg best om jeg sier noen ord til ham også. Tenkte først på å lage sang til ham, men så bestemte jeg meg for å være modig og holde en tale jeg også :P Gruer meg allerede :sjokkert: Men det går vel bra det og :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gleder meg til å overraske sambo med tale... Tror ikke han forventer seg det!

Skrevet

Jeg skal ikke holde tale, men har laget en sang til min kjære :wink:

Skrevet

Jeg har og lyst til å holde tale for min kjære. Jeg tror nok at ikke han forventer dette, så han blir nok overrasket :ler: . Jeg har iallefall bestemt meg for å skrive en, og så får jeg se det an...m.h.t steming, tårer etc :wink:

Gjest celine
Skrevet

Nei! :-)

Vi har bestemt at den dagen skal være uhøytidelig og først og fremst avslappende og hyggelig.

En liten sammenkomst med noen venner blir det, men ikke flere enn at alle hører hva de andre sier selv om man ikke reiser seg opp og ber om ordet.

Denne dagen skal være på VÅRE (og barnas!) premisser og jeg gleder meg masse! :)

Skrevet

Jeg skal holde tale!!!

Gruer meg egentlig som fy! :oops: Har aldri vært typen som liker å snakke i forsamlinger... Men dette er jo en gledens dag, og det kommer helt garantert til å gå bra! Gleder meg til å overraske gommen min med en tale jeg! :-)

Skrevet

Jeg skal holde tale, og gleder meg...Min kjære gruer seg nok veldig mye mer enn meg. Blir nok nervøs, men har prøvd dette med taler et par ganger før, så det går vel bra...håper jeg... Har aldri vært taler i eget bryllup før :wink: så jeg skal kanskje ikke være så sikker på at det går bra.... :-? :wink:

Skrevet

Jeg holdt tale i mitt bryllup,og den var veldig bra :oops:

Og jeg gruet meg men koste meg enormt da jeg sto og fortalte min elskede hvor mye han betyr for meg :P

Så hopp i det å hold tale.

Har fått mange positive tilbakemeldinger :-)

Skrevet

Jeg holdt tale og så sang jeg en selvkomponert sang. Svigerfar spilte på girar. Var ikke nervøs. Kjente jo alle fra før.

Gjest gjest1
Skrevet

Eg er litt usikker på om eg skal halde tale eller ikkje.. Har prata litt med mannen min om dette, og vi er eigentleg einige om at det vi seier til kvarandre kvar dag, betyr myke meir enn store ord i ein slik samanheng... Men så har eg kanskje litt lyst å halde tale likevel då... Veit ikkje heilt... Vi får sjå.. ;)

Skrevet

Jeg skal holde tale. Jeg gleder meg til å fortelle min kjære hvor mye han betyr for meg. Det har han virkelig fortjent.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg skal holde tale. Jeg gleder meg til å fortelle min kjære hvor mye han betyr for meg. Det har han virkelig fortjent.

Det forteller vi til kvarandre kvar einaste dag!

Skrevet

Aldri i verden om jeg tør holde tale. Hvor mye jeg elsker han, og hvor viktig han er for meg, får han høre hver dag..

Jeg er kjempesjenert, og kommer til å ha problemer nok med å tåle oppmerksomheten som brud om jeg ikke må holde tale i tillegg. Er ikke sikker på om forloveden min skal holde tale heller, vet han hater sånt, og jeg har sagt at han ikke behøver hvis han ikke vil. Ingen skal grue seg til bryllupsdagen vår.

Ingen sang heller, vi skal hvertfall ikke selv legge opp til sanger (men har hørt hint fra mamma om at hvis jeg ikke vil, så kan ikke jeg stoppe henne..) Men ingen av våres familier er sangfugler, og mumlende sanger på rim kan nok bli flaut for alle og enhver...

Skrevet

Trur nok at eg kjem til å halda tale.

- Eg syns det høyrer med. For min del.

Sidan eg er den eg er, vil nok familiane våre, i alle fall min, forventa det. Og for min eigen del, vil det verta rart om eg ikkje gjorde det... Men kvar sin smak...

Skrevet

Det forteller vi til kvarandre kvar einaste dag!

Det gjør vi også. Skjønner godt at ikke alle ønsker å holde tale, men for meg føles det veldig riktig.

Skrevet

Selvsagt skal jeg holde tale!! Vil ikke la anledningen gå fra meg til å gjøre det. Kommer nok til å grue meg i forkant, men vet jeg vil angre hvis jeg ikke holder tale... :wink:

Skrevet

Ja, det skal jeg :) Det ville vært helt unaturlig for meg å ikke gjøre det - og jeg tror alle ville blitt overrasket om jeg ikke gjorde det.

Skrevet

Jeg holdt både tale og hadde ordnet en sang til brudgommen

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Jeg skal absoulutt holde tale! :) Selv om han vet hva jeg føler så synes jeg at han skal få høre om det på den dagen hvor vi feirer vår kjærlighet til hverandre!

Må si at jeg gruer meg en del fordi jeg vet at jeg kommer til å gråte :oops: , men alle vet jo at det er fordi jeg er rørt og glad! Synes selv at de taler jeg har hørt hvor taleren har hatt "problemer" med stemmen/tårer er av de beste ettersom følelsene kommer så veldig frem. (Si at dere er enige her da! :-) )

Skrevet
Jeg skal absoulutt holde tale! :) Selv om han vet hva jeg føler så synes jeg at han skal få høre om det på den dagen hvor vi feirer vår kjærlighet til hverandre!

Må si at jeg gruer meg en del fordi jeg vet at jeg kommer til å gråte :oops: , men alle vet jo at det er fordi jeg er rørt og glad! Synes selv at de taler jeg har hørt hvor taleren har hatt "problemer" med stemmen/tårer er av de beste ettersom følelsene kommer så veldig frem. (Si at dere er enige her da! :-) )

Helt enig!

Fin dato dere har valgt :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...