AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Jeg bare lurer.. etter å ha sett tråd etter tråd her inne hvor ungdommer blir forsvart og forsvart.. Som den gutten som ikke bidrar hjemme, men får leilighet med sin far.. Eller de barna som får være hjemme alene og lar foreldre komme hjem til skittent hus fordi de har jobbet mens resten av familien har vert på ferie??? Jeg skjønner det bare ikke.. Og blir helt sjokkert når noen skriver: "stakkars gutt, bare vask og vær glad han er like hel"... eller gutten må jo få slappe av, og en trenger ikke å gjøre seg fortjent til egen leilighet i studietiden.. Hadde jeg fått vært hjemme alene i to uker som 16 åring, så hadde jeg gjort ALT i min makt for å få være alene hjemme igjen... Og hadde jeg fått leilighet med mine foreldre så hadde jeg jammen det stått på for å gjøre meg fortjent til det. Jeg sto på som en gal bare for å få dekt litt av husleien til hybelen jeg leide, liksom... Anonymkode: b67dc...12c 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 Jeg er helt enig med deg. Anonymkode: bae50...360 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Eeeeenig! Jeg betalte husleie hjemme fra jeg var 16 år jeg. Vasket klær, laget middag og hadde plikter. Anonymkode: 73701...ef3 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eeeeenig! Jeg betalte husleie hjemme fra jeg var 16 år jeg. Vasket klær, laget middag og hadde plikter. Anonymkode: 73701...ef3 Plikter er greit nok, men husleie har foreldre ikke lov til å kreve av en 16-åring. Anonymkode: b97b9...cc0 7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #7 Skrevet 20. juli 2017 Helt enig. Lever dessverre i et slik kaos selv. Vurderer å bli særboer. Anonymkode: e5945...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå