chremiil Skrevet 20. juli 2017 #1 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg finner ikke den hansken min og vil gjerne unngå å bli brun inni hendene. Noen som har tips til noe annet jeg kan bruke enn selvbruningshanske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Del Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, chremiil skrev: Jeg finner ikke den hansken min og vil gjerne unngå å bli brun inni hendene. Noen som har tips til noe annet jeg kan bruke enn selvbruningshanske? Vanlig engangshanske som fås kjøpt på apotek, Nille og andre steder? Anonymkode: deb6f...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 20. juli 2017 #3 Del Skrevet 20. juli 2017 Kanskje sånne helt tynne engangs-gummihansker funker? Sånne man kjøper på apoteket i pakker med mange par i. Ville testet det frem til du enten finner hansken din eller får kjøpt en ny. Selvbruning uten hanske er ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 20. juli 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 20. juli 2017 3 minutter siden, Salka skrev: Kanskje sånne helt tynne engangs-gummihansker funker? Sånne man kjøper på apoteket i pakker med mange par i. Ville testet det frem til du enten finner hansken din eller får kjøpt en ny. Selvbruning uten hanske er ikke noe særlig. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanlig engangshanske som fås kjøpt på apotek, Nille og andre steder? Anonymkode: deb6f...03a Smarte dere 👍🏻 Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå