AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Er det mulig å ha EL 2 dager etter mens slutt? Jeg har hatt en MA for 8 uker siden..mistenker at EL kom veldig tidlig denne gangen, har aldri sjedd før men syklusen er nok ikke helt i rute enda. Tok en positiv graviditetstest som da ville ha vært 6dpo.. dette er altså etter min første mens etter MA. Tror dere det er rester eller at det er noe nytt på gang? Anonymkode: ab773...65a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 Umulig å svare på. Jeg hadde en SA, deretter EL to uker ca etter første dagen med blødning (altså kun 4 dager etter blødningen/spottingen sluttet helt) . Legen min sa at det var veldig kjapt, men sitter Nå her med en tulle i magen da systemet vårt blir jo litt slått ut av aborter og jeg er ikke sikker på om ma skaper mer ubalanse enn en sa, men jeg fikk i hvertfall eggløsning veldig kjapt etter blødningen stoppet opp. Vent en ukes tid om du klarer, så sjekker du igjen. Eller så kan du dra til legen å få de til å måle hormonnivåene Anonymkode: 36ecf...d8c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 TS her. Da rekner jeg med den blødningen du snakker om er "abort blødningen" jeg har hatt en mens først.. er også usikker på om MA er ulikt SA mtp endring i syklus.. Anonymkode: ab773...65a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å ha EL 2 dager etter mens slutt? Jeg har hatt en MA for 8 uker siden..mistenker at EL kom veldig tidlig denne gangen, har aldri sjedd før men syklusen er nok ikke helt i rute enda. Tok en positiv graviditetstest som da ville ha vært 6dpo.. dette er altså etter min første mens etter MA. Tror dere det er rester eller at det er noe nytt på gang? Anonymkode: ab773...65a El har ikke sammenheng med når mens slutter, men når den begynner. Så ja: du kan ha EL 2 dager etter mens slutter men det fordrer en viss lengde på mens da. Egget skal rekke å modnes og det tar minimum en ukes tid fra mensstart. Men du ville ikke testet positivt bare 6 dager etter dette. Jeg tror du enten har blitt gravid før, eller har hcg fra MA. Ville sjekket om graviditetstestene blir sterkere de neste dagene. Blir den det er du gjerne gravid på ny, men hvis ikke bør du gå til lege og be dem sjekke deg for rester for g-test bør være neagtiv ca 6 uker etter abort. Anonymkode: 6ef43...263
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: El har ikke sammenheng med når mens slutter, men når den begynner. Så ja: du kan ha EL 2 dager etter mens slutter men det fordrer en viss lengde på mens da. Egget skal rekke å modnes og det tar minimum en ukes tid fra mensstart. Men du ville ikke testet positivt bare 6 dager etter dette. Jeg tror du enten har blitt gravid før, eller har hcg fra MA. Ville sjekket om graviditetstestene blir sterkere de neste dagene. Blir den det er du gjerne gravid på ny, men hvis ikke bør du gå til lege og be dem sjekke deg for rester for g-test bør være neagtiv ca 6 uker etter abort. Anonymkode: 6ef43...263lllkø 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: El har ikke sammenheng med når mens slutter, men når den begynner. Så ja: du kan ha EL 2 dager etter mens slutter men det fordrer en viss lengde på mens da. Egget skal rekke å modnes og det tar minimum en ukes tid fra mensstart. Men du ville ikke testet positivt bare 6 dager etter dette. Jeg tror du enten har blitt gravid før, eller har hcg fra MA. Ville sjekket om graviditetstestene blir sterkere de neste dagene. Blir den det er du gjerne gravid på ny, men hvis ikke bør du gå til lege og be dem sjekke deg for rester for g-test bør være neagtiv ca 6 uker etter abort. Anonymkode: 6ef43...263 Ser ut til at jeg må til lege å få sjekket med blodprøver, har ikke kontroll på syklus lenger..🤔 Anonymkode: ab773...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå