Gå til innhold

Har du noen gang fått virus på Mac eller iphone?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mor skulle kjøpe en iphone og selgeren på Power kjørte hardt på at hun måtte ha antivirus program og at man kan bli hacket uten at man vet det. Det samme med Mac! Jeg har begge deler selv og har aldri hatt antivirus og heller ikke noen problemer. Jeg var veldig tydelig på at min mor ikke trenger, og at jeg syntes at det var tullete. Har du fått virus eller lignende på iphone/ mac før? Leser jo andre steder at man kan bli hacket eller få virus men at det er sjeldent. Er det noen med erfaring? Kan jo hende at jeg tar feil. 

Anonymkode: 1c2f4...d53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De prøver å selge på en alt mulig rart en ikke trenger, som anitvirus til mac og forsikring på hvitevarer.

Nei, jeg har hatt mac og iphone 'i alle tider'. Aldri hatt virus, eller antivirusprogram!

Anonymkode: 947c1...eb9

Skrevet

Kjøper man PC skal de også selge antivirus, men de sier jo ikke en døyt om at det som er MS sitt eget antivirus er den beste.

Trenger ikke noe på Apple, jeg hsr ikke noe på mine

Gjest Ingenting2
Skrevet

Aldri hatt, er på min syvende iPhone og Mac nr 2. 

Burde ta en "bank i bordet" kjenner jeg :pinar:

Skrevet

Har aldri hatt på iphone eller ipad men har på macen. Gratisversjonen til Avast tror jeg det er. Streamer en del fra litt shady nettsider og da popper det innimellom opp at programmet har stoppet en trussel. Aldri ellers.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, å få kunder til å kjøpe produkter ved å skremme de er en uredelig selgerteknikk. 

Nei, jeg har aldri fått virus på Mac eller iPhone. 

Anonymkode: 459ae...ab9

Gjest Peanut
Skrevet

Har det fordi jeg tenker at det er kjekt å ha i tilfellet :bond:

Har gratisversjon av Avast på Mac og Lookout på iPhone. 

AnonymBruker
Skrevet
På 7/20/2017 den 23.29, Sirah skrev:

Har aldri hatt på iphone eller ipad men har på macen. Gratisversjonen til Avast tror jeg det er. Streamer en del fra litt shady nettsider og da popper det innimellom opp at programmet har stoppet en trussel. Aldri ellers.

Det er da like greit å bruke en nettleser som chrome med adblock installert.

Anonymkode: bba06...5d6

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da like greit å bruke en nettleser som chrome med adblock installert.

Anonymkode: bba06...5d6

Chrome er dritt 

Anonymkode: b486f...881

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...