Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Har lenge vært plaget med slapp hud på kroppen. Virker som om huden har gitt opp. Ryggen er stram og alt fra kragebein og oppover, men resten av kroppen... henger bare! Må man virkelig ned i 12% fett for å se fit og stram ut? Jeg trodde kroppen fikset dette av seg selv etter en stund. Har gått opp og ned i vekt mellom 63 og 66 kg de siste 3 årene og måtte være i ro i 3 mnd etter brudd og operasjon i beinet. Dette er nå nesten 2 år siden, men det virker ikke som om kroppen klarer å ta seg inn igjen... Er 23 år og da skal vel ikke huden være så myk og "hengete"? :klo: noen tips til oppstramming og fiksing? Eller må jeg rett og slett legge meg under kniven? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huden har ganske utrolig evne til å justere seg selv. Du skriver du kun har endret vekt med rundt 3 kg? Da skal ikke huden slite med å henge med.  Fettprosent har ikke noe å si i dette eksempelet, så vær så snill å ikke bland inn sånt. 

Du bør begynne å trene for å bygge litt muskler, da vil du fylle ut huden fint lenge før du blir muskuløs :)

Anonymkode: ebe50...b84

• Liker 2
Skrevet (endret)

Yepp, kostholdet og daglig mosjon er som det skal! BMIen er jeg også fornøyd med  får sette opp ett intensivt treningsopplegg med PT. Lei av å se tynn-tjukk ut. Sliter veldig på selvfølelsen... :):icon_frown:

Jeg har endret innlegget i henhold til reglene om høyde og vekt. Les festet innlegg.

sofie777, mod

Endret av sofie777
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste først at du hadde gått ned mellom 63 og 66 kg, og tenkte jøss, da er det ikke rart at du sliter med løs hud. Men 3 kg opp og ned er ingenting, så det har nok mer med at du er utrent. Anbefaler styrkeøvelser for problemområdene.

Anonymkode: c9a23...4d4

• Liker 2
Skrevet (endret)
50 minutter siden, Lunita skrev:

Yepp, kostholdet og daglig mosjon er som det skal! BMIen er jeg også fornøyd med  får sette opp ett intensivt treningsopplegg med PT. Lei av å se tynn-tjukk ut. Sliter veldig på selvfølelsen... :):icon_frown:

Gå inn på bodybuilding.com der er det masse treningsprogrammer, brukte det da jeg ikke viste helt hvordan jeg skulle starte med frivekter  :)

og det kan være litt smart å ta en scan på treningssenteret, da ser du hvor du må trene opp mer muskler/er svakest i kroppen. Da får du greie på fettprosent og slikt også.

Endret av sofie777

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...