Gå til innhold

Jeg har laget en illusjon av han og oss.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har styra lenge med en fyr som ikke var klar for noe seriøst. Den av og på oppførselen gjorde at jeg fikk sinnsykt mye følelser for han. Jeg har avslutta fordi jeg vet det er til mitt eget beste. Likevel drømmer jeg og håper det skal bli oss. Innerst inne vet jeg at vi er så perfekte for hverandre som jeg tror. I begynnelsen når han var veldig på og super interessert likte jeg han godt men jeg syntes også det tidvis var litt kjedelig, jeg liker å være aktiv og finne på nye ting, han var ikke helt der. Men Etter at han begynte med det av og på opplegget sitt syntes jeg aldri det var kjedelig og nå er jeg så forelska i han at jeg ikke får han ut av systemet. Jeg har gjort han til drømmemannen, og at vi hadde fått det fint tviler jeg ikke på, men ikke så fint som jeg har klart å innbille meg selv. Den innbillningen gjør også at jeg ikke kommer meg helt videre, fordi jeg tenker at ingen er som han og sammenligner de nye jeg møter med han. Har bare gått to mnd og er klar over at en kjærlighetssorg tar lenger tid enn det , men likevel utrolig frustrerende. Noen som har hatt noe lignende? Tips til å snu tankegangen?

Anonymkode: e89ce...588

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var egentlig i akkurat samme situasjon nå nylig! I starten var jeg veldig usikker på han, men likte han nok til å ville fortsette å bli bedre kjent med han. Plutselig var det noe som snudde, og selv om han behandlet meg dårligere ble det jeg som jaktet på han, følte at han var drømmemannen, at jeg aldri kom til å få noe bedre osv. Jeg virket nok temmelig desperat og lite tiltrekkende for å si det sånn ;)

Jeg innså vel til slutt at jeg var mer verdt enn å oppføre meg slik, og samme hvor perfekt jeg mente han var, var han jo ikke perfekt om han ikke ville ha meg. Med det mener jeg at selv om han faktisk hadde vært den mest perfekte drømmemannen var han uansett ikke nok investert i meg og behandlet meg bra nok, da ville jeg heller hatt en som var litt mindre perfekt. Etter jeg klarte å tenke slik forsvant også det forhøyede bilde jeg hadde av han og innså egentlig at han bare var en helt normal mann. Jeg mener fremdles at jeg kunne fått det veldig fint med han om det hadde blitt oss, men det ble det ikke og jeg har kommet helt over han. Møtte så en mann som faktisk er forelsket i meg og behandler meg kjempebra. :D Jeg er utrolig glad for at jeg ikke gikk glipp av denne mannen fordi jeg var opphengt i han forrige 

Anonymkode: 673f9...711

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør bare vondt verre å dagdrømme. Har gjort det selv. Men han valgte en annen. Noe jeg ikke kunne forstå da vi var perfekte for hverandre. Trodde jeg. Han fortalte meg hele tiden hvor unik og spesiell jeg var, og at han endelig kunne være seg selv med en kjæreste. Men så klorte en tidligere ex av ham på døra, og han gikk til henne i stedet. Så da var jeg ikke så unik og god likevel. Men jeg drømte ofte om at han kom tilbake, at vi kunne fortsatt der vi var, for vi utfylte hverandre så bra.

Livet går videre heldigvis, og så finner man kanskje den som er helt perfekt for en.

Anonymkode: bff5a...c6d

AnonymBruker
Skrevet

Dette er veldig vanlig. Gi det litt tid.. Du kommer til å ha det litt sånn en stund, så går det faktisk over. 

En dag møter du en som du passer sammen med og som du føler dyp kjemi og connection med, og da er disse tankene over (selv om det kan virke vanskelig akkurat nå)

Anonymkode: f0d48...e7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør bare vondt verre å dagdrømme. Har gjort det selv. Men han valgte en annen. Noe jeg ikke kunne forstå da vi var perfekte for hverandre. Trodde jeg. Han fortalte meg hele tiden hvor unik og spesiell jeg var, og at han endelig kunne være seg selv med en kjæreste. Men så klorte en tidligere ex av ham på døra, og han gikk til henne i stedet. Så da var jeg ikke så unik og god likevel. Men jeg drømte ofte om at han kom tilbake, at vi kunne fortsatt der vi var, for vi utfylte hverandre så bra.

Livet går videre heldigvis, og så finner man kanskje den som er helt perfekt for en.

Anonymkode: bff5a...c6d

Så irriterende at xen kom

Anonymkode: f254c...547

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...