AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Jeg føler jeg har blitt mer prippen med årene. Jeg er nå 30 år og jeg greier ikke å svelge sæd lenger. Hender jeg gjør det likevel med kjøresten fordi jeg vet hvor godt han liker det, men jeg gruer meg hver gang til spruten kommer og håper det ikke kommer så mye og jeg blir kvalm idet øyeblikket den tykke væsken renner nedover halsen min. Dette hadde jeg få problemer med før, for 5 - 10 år siden. Det hsr ingenting med kjøresten å gjøre menndet gjør vondt i samvittigheten hver gang jeg sier nei til å svelge. En annen ting har jeg også blitt sykt prippen på. Når han har slikket meg (noe han gjør på egen initiativ, jeg trenger aldri å spørre) så syns jeg det er sykt ekkelt når han kommer opp til meg og kysser med meg rett etterpå. Jeg føler både den svake lukten og smaken av mitt eget kjønnsorgan som ligger smurt rundt hele munnen hans og synes det er så turn off at jeg aller helst bare vil avslutte hele greia. Prøver å vri meg unna og kysse han i nakken eller noe isteden,for å avlede oppmerksomheten hans fra leppene mine. Hvis jeg skal kysse han så må jeg tørke munnen hans med hånda mi eller noe annet hvis ikke blir jeg bare kvalm. Analsex har også jeg blitt prippen på. Synes det er ubehagelig etterpå og føler meg dårlig av det. Føler meg også flau de gangene jeg har blitt så gira og kåt at jeg har sagt litt ivrige ting/snakket dirty og vært vill i senga, etterpå tenker jeg bare hva faen? Og håper han glemmer hele greia. Men han liker det jo. Er bare jeg som tydeligvis har syke issues:p Det er vel ikke normalt å tenke sånn som dette?:/ eller? Anonymkode: 0e967...2f0
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 Jeg skjønner godt hva det er du mener. Jeg ville trolig ikke kalt deg prippen, for jeg oppfatter deg ikke slik. Når det gjelder å svelge sæden så er det mange måter du kan unngå det på; la ham sprute på deg, et annet sted, eller du kan f.eks sette deg oppå ham og la ham komme i deg, eller lignende. Mange gode løsninger der han trolig ikke vil synes er så forderdelige. Når det gjelder smaken/lukten av ditt eget kjønnsorgan når han kysser deg, så lurer jeg på om lukten har blitt sterkere med årene? Hvorfor er det et problem nå? Forsåvidt kan du jo også si til ham at du synes smaken blir litt intens og lurer på om han bare kan tørke seg før han kysser deg. Det burde gå bra. Hvis analsex eller noe som helst annet får deg til å føle deg dårlig så er det viktig at du lytter til deg selv. Når det gjelder det siste du nevner så tenker jeg umiddelbart at det er en farlig vei å gå å begynne å tenke og evaluere seg selv under sex. Du sier jo selv; han liker det jo. Han tenker absolutt ikke på deg på samme måte som det du gjør, han synes ikke at du har oppført deg flaut. Jeg tenker at dette kan ha sammenheng med de andre tingene du har skrevet; og at du nå begynner å trekke deg litt tilbake sexmessig, og akkurat dét er en ond spiral du ikke vil gå ned. Snakk med deg selv og snakk med kjæresten. Finn kompromisser. Anonymkode: 6f653...82f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 Men kjære deg, hvorfor ikke bare prate med han om dette? Si at du ikke har så lyst til å svelge lengre, og at du ikke er så glad i at han kommer nett opp og kysser deg etter å ha slikket. Anonymkode: 3cad6...c91
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Jeg tror du trenger å fokusere litt mer på hva du selv synes er sexy og hva som tenner deg. Dette høres mer ut som fantasiene hans..og jeg regner med ta han også hadde følt det samme hvis han skulle følge ditt sexmønster HVER gang dere har sex, og aldri blitt kjent med hva han selv tenner på. Utforsk hva som egentlig tenner deg... Ha mer fokus på deg under sexøkten.. prøv å føl deg frem på hva du VIL Når dere ligger å kysser - tenk nøye på hvor tankene dine går Anonymkode: b0456...a1d 1
Roci Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 Likte du disse tingene før da, eller var det heller slik at du ikke hadde noe imot det, selv om det ikke akkurat var det beste du visste? Jeg hadde en lang periode i mitt forrige forhold der sex rett og slett bød meg i mot, men det hadde egentlig ingen ting med sex i seg selv å gjøre, det var helt andre ting (depresjon, samlivsproblemer på andre områder osv.) som forårsaket det. Kan det være at det er ting i forholdet deres som mer eller mindre ubevisst plager deg? Jeg tenker også at det er viktig at du ikke gjør ting du ikke selv liker når det gjelder sex, det kan virke ødeleggende på sexlysten på sikt. Ellers synes jeg at AB#2 kommer med mange gode råd. Klem til deg, håper du finner ut av det
Gjest Overrasket Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 Hvis du er helt ærlig, er du fortsatt kåt på ham?
Gjest Overrasket Skrevet 20. juli 2017 #8 Skrevet 20. juli 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøresten? Anonymkode: c89ab...f79 Personen du kjører på med mest, vel? "Hun skulle jeg bare kjørt på med". "Jeg kjører på mest med Olav om dagen". Den du har deg mest med = den kjøreste du har. Må ikke forveksles med den skjøreste. Endret 20. juli 2017 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #9 Skrevet 20. juli 2017 5 minutter siden, Overrasket skrev: Hvis du er helt ærlig, er du fortsatt kåt på ham? Jeg er relativt slutty av meg, og har ikke mange sperrer på relativt normale ting. Liker å bli holdt rundt halsen, dratt i håret og sprutet i ansikt/munnknulles osv. Men to av tingene TS nevner liker ikke jeg heller, og selv om jeg forsåvidt tenner på tanken av analsex gjør det dessverre for meg vondt. Har ingenting med mangel på tenning å gjøre. Forøvrig mister endel tenningen litt på litt skitnere ting om det ikke er særlig forspill/lite seksuell stemning som også handler om kvinnens nytelse. Slutty oppførsel krever en viss innsats fra begge. Anonymkode: 7777a...b2a
Gjest Overrasket Skrevet 20. juli 2017 #10 Skrevet 20. juli 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er relativt slutty av meg, og har ikke mange sperrer på relativt normale ting. Liker å bli holdt rundt halsen, dratt i håret og sprutet i ansikt/munnknulles osv. Men to av tingene TS nevner liker ikke jeg heller, og selv om jeg forsåvidt tenner på tanken av analsex gjør det dessverre for meg vondt. Har ingenting med mangel på tenning å gjøre. Forøvrig mister endel tenningen litt på litt skitnere ting om det ikke er særlig forspill/lite seksuell stemning som også handler om kvinnens nytelse. Slutty oppførsel krever en viss innsats fra begge. Anonymkode: 7777a...b2a Jeg kritiserer ingen for ikke å like det eller det, og aller minst for ikke å like analsex. Det er ikke det jeg tenkte på i det hele tatt. Det er endringen i TS tenningsmønster jeg tenkte på, ikke hva hun konkret tenner og ikke tenner på nå. TS skriver: "Jeg har blitt", "jeg har blitt", "jeg har også blitt" ... da er mitt spørsmål, tenner hun fortsatt på ham som person like mye som før? Endret 20. juli 2017 av Overrasket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå