AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Jeg leter etter tittelen på en engelsk serie som ble sendt etter skoletid tidlig på eller i midten av 2000-tallet, mener det var på NRK. Husker så vidt at det var en gutt som drev med eksperimenter (og muligens skjedde det overnaturlige ting rundt ham?). Tror han hadde det meste av kjemiutstyr på rommet sitt/i kjelleren/i en bod. Det var også ei jente (kanskje het hun Anastasia eller noe i den dur) som var hans erkenemesis, og de prøvde konstant å ødelegge for hverandre. Dette er alt jeg husker, så om noen kan fortelle meg navnet på denne serien blir jeg overrasket, for her har dere neimen ikke mye å gå på.. Anonymkode: 23f29...c41
Lycra Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 Har du prøvd å google Wicked Science? Jenta heter Elizabeth, men ellers tror jeg det du beskriver, om enn så lite, skal passe
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leter etter tittelen på en engelsk serie som ble sendt etter skoletid tidlig på eller i midten av 2000-tallet, mener det var på NRK. Husker så vidt at det var en gutt som drev med eksperimenter (og muligens skjedde det overnaturlige ting rundt ham?). Tror han hadde det meste av kjemiutstyr på rommet sitt/i kjelleren/i en bod. Det var også ei jente (kanskje het hun Anastasia eller noe i den dur) som var hans erkenemesis, og de prøvde konstant å ødelegge for hverandre. Dette er alt jeg husker, så om noen kan fortelle meg navnet på denne serien blir jeg overrasket, for her har dere neimen ikke mye å gå på.. Anonymkode: 23f29...c41 Tror du mener dexters laboratorium 😅 Anonymkode: 517bf...eb8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Enig med den over. I dexters laboratorium, som for øvrig er en tegneserie, så har hovedpersonen en lab under rommet sitt elns, og søsteren Dee-Dee ødelegger for han ofte, men tror ikke den gikk på nrk (?) jeg så det i alle fall på disney. Anonymkode: a8735...c28
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med den over. I dexters laboratorium, som for øvrig er en tegneserie, så har hovedpersonen en lab under rommet sitt elns, og søsteren Dee-Dee ødelegger for han ofte, men tror ikke den gikk på nrk (?) jeg så det i alle fall på disney. Anonymkode: a8735...c28 Ja, men erkefienden het Mandark, og hadde eget labratorium. Tror TS blander Dee-Dee og Mandark. Gikk på cartoon network Anonymkode: cdca5...53c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men erkefienden het Mandark, og hadde eget labratorium. Tror TS blander Dee-Dee og Mandark. Gikk på cartoon network Anonymkode: cdca5...53c Oja ja cartoon network var det nok Anonymkode: a8735...c28
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #7 Skrevet 20. juli 2017 Takk for svar, alle sammen! Dexters Lab vet jeg om, så masse på det da jeg var yngre Det ser ut til at @Lycra har truffet spikeren på hodet! Serien er australsk og handler om Toby som plutselig er blitt et kjemigeni etter å ha blitt "zappet". Takk igjen! Anonymkode: 23f29...c41
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #8 Skrevet 20. juli 2017 https://en.wikipedia.org/wiki/Eerie,_Indiana Anonymkode: de5b3...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå