AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Mulig jeg starter opp igjen en gammel tråd. Jeg har fått med meg at endel bruker Tinder og Sukker. Og at det finnes en merkelig app som heter happen. Pluss møteplassen.. Hvilke erfaringer har dere? Hvilken app er best. Har dere råd i forhold til hvordan man finner ut at en mann er seriøs, og kanskje ikke kjempe rar liksom? Jeg gidder ikke å møte de som inviterer meg hjem til seg ved første date, da tenker jeg han ikke er seriøs, som er litt åpenbart. Men ellers så har jeg ikke funnet så mange triks iforhold til å få ett svar på hva de vil.. Anonymkode: e6128...110
bruker54321 Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Tror ikke det er så mange andre triks. Hadde det vært noen så hadde vel menn utnyttet dem og da hadde de jo ikke fungert lenger. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 Finner på Kvinneguiden om du vet hvor du skal lete Anonymkode: 940b3...fd4
Sofie31 Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 Kvinneguiden? er det mange single menn her? Men dere ser jo ikke noe som helst om de, hverken om de er singel, alder, hvordan de ser ut eller noe? 1
Nevian Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 37 minutter siden, Sofie31 skrev: Kvinneguiden? er det mange single menn her? Men dere ser jo ikke noe som helst om de, hverken om de er singel, alder, hvordan de ser ut eller noe? Noen av oss har bilde som i hvert fall forteller noe av det
Sofie31 Skrevet 19. juli 2017 #7 Skrevet 19. juli 2017 2 minutter siden, Nevian skrev: Noen av oss har bilde som i hvert fall forteller noe av det hm, oki så ikke alle er super anonyme da.. Men må jo ta litt tid å finne ut om han er singel eller ikke da
Nevian Skrevet 19. juli 2017 #8 Skrevet 19. juli 2017 1 minutt siden, Sofie31 skrev: hm, oki så ikke alle er super anonyme da.. Men må jo ta litt tid å finne ut om han er singel eller ikke da Tja, du kan jo bare spørre ham hvis det ikke fremgår på annet vis...? Eller bare si hei på en personlig melding. 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #9 Skrevet 20. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Finner på Kvinneguiden om du vet hvor du skal lete Anonymkode: 940b3...fd4 LOL Anonymkode: 9826a...5b8 2
Lee Jones Skrevet 20. juli 2017 #10 Skrevet 20. juli 2017 Menn finer deg, ikke omvendt. Seriøse eller ei Menn om disse mennene skal bli seriøse med deg må du tilby noe tilbake. Noe som gjør at mennene får lyst til å bli seriøse.
LoneWolf Skrevet 20. juli 2017 #11 Skrevet 20. juli 2017 27 minutter siden, Lee Jones skrev: Menn finer deg, ikke omvendt. Seriøse eller ei Menn om disse mennene skal bli seriøse med deg må du tilby noe tilbake. Noe som gjør at mennene får lyst til å bli seriøse. Tull, kvinner kan fint selv finne menn de er interessert i også fremfor å bare passivt vente på at han de liker tar kontakt. 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #12 Skrevet 20. juli 2017 De mennene som blir lagt best merke til på kg tror jeg ikke damer bør ta i med tang engang Anonymkode: 612eb...834 7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #13 Skrevet 20. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: De mennene som blir lagt best merke til på kg tror jeg ikke damer bør ta i med tang engang Anonymkode: 612eb...834 Jeg tror at mange av de som blir lagt merke til blir lagt merke til av flere. Og da blir tilbudet til disse mennene uendelig. De vil selvfølgelig ha den beste de kan få, og vil ikke klare å holde seg til én. Så fort de får mail fra en penere og mer interessant dame vil de gå bak ryggen din. Anonymkode: 552f7...97b
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #14 Skrevet 20. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at mange av de som blir lagt merke til blir lagt merke til av flere. Og da blir tilbudet til disse mennene uendelig. De vil selvfølgelig ha den beste de kan få, og vil ikke klare å holde seg til én. Så fort de får mail fra en penere og mer interessant dame vil de gå bak ryggen din. Anonymkode: 552f7...97b Husker i hvert fall 3 menn som hadde noen på gang med en drøss damer for noe år siden. Forhåpentligvis har det endret seg nå. Anonymkode: 4bedf...0a1
Inwe Skrevet 20. juli 2017 #15 Skrevet 20. juli 2017 Fant min seriøse mann på tinder, men det var etter ørten menn som enten ikke var seriøse, ikke interessert eller så var ikke jeg interessert. Sånn er datingmarkedet i dag. Man kan være heldig på første forsøk, eller så må man lete videre. Det er vanskelig å vite hvem som er seriøse eller ikke, men du må ikke se på daten som drømmemannen før dere møtes. Ta det som et møte med venn, ikke ha så store forventninger. Happn slettet jeg med en gang. Synes det var fryktelig ubehagelig å kunne se hvem som hadde gått forbi leiligheten min om natta. 1
Xcase33 Skrevet 20. juli 2017 #16 Skrevet 20. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg starter opp igjen en gammel tråd. Jeg har fått med meg at endel bruker Tinder og Sukker. Og at det finnes en merkelig app som heter happen. Pluss møteplassen.. Hvilke erfaringer har dere? Hvilken app er best. Har dere råd i forhold til hvordan man finner ut at en mann er seriøs, og kanskje ikke kjempe rar liksom? Jeg gidder ikke å møte de som inviterer meg hjem til seg ved første date, da tenker jeg han ikke er seriøs, som er litt åpenbart. Men ellers så har jeg ikke funnet så mange triks iforhold til å få ett svar på hva de vil.. Anonymkode: e6128...110 Triks ? https://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/ Du må ha dårlige #shittests ..så du får vel nesten videreutvikle dem ? skal vel ikke så mye til.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #17 Skrevet 20. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Husker i hvert fall 3 menn som hadde noen på gang med en drøss damer for noe år siden. Forhåpentligvis har det endret seg nå. Anonymkode: 4bedf...0a1 Hvorfor håper du på det? Unner du ikke menn noe? Anonymkode: 8dbb4...de0
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #18 Skrevet 20. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at mange av de som blir lagt merke til blir lagt merke til av flere. Og da blir tilbudet til disse mennene uendelig. De vil selvfølgelig ha den beste de kan få, og vil ikke klare å holde seg til én. Så fort de får mail fra en penere og mer interessant dame vil de gå bak ryggen din. Anonymkode: 552f7...97b Nei de mennene som blir lagt merke til på kg får nok lite damer her inne. Anonymkode: 612eb...834
Gjest impressa Skrevet 20. juli 2017 #19 Skrevet 20. juli 2017 (endret) Jeg fant han/vi fant hverandre på Tinder, men jeg holder likevel en knapp på Sukker av de du nevner Tinder begynte jeg å få til først når jeg tok styringen i samtalene og var veldig klar på hva jeg var ute etter. Da falt både playerne og de som nøler veldig med steget til å møtes irl av, mens de 'ordentlige mannfolka' som var med på å prate rett frem om hva de så etter ble igjen. Men jeg følte meg som en bitch så kunne ikke ha holdt på sånn i lengden Endret 20. juli 2017 av impressa
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #20 Skrevet 20. juli 2017 Jeg fant også kjæresten på tinder, meen de fleste der er vel playere. Men det er mulig (Jeg mener ordentlig kjæreste altså , samboer og vært sammen 3 år. ) Anonymkode: 30614...d26 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå