Gå til innhold

Vanskelig å bli "dumpa"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble avsluttet med meg og han jeg hadde datet noen måneder da han ikke hadde følelser for meg. Viste seg at han hadde begynt å date en annen to dager etter jeg var hos han sist, og hvem vet om de hadde møttes før eller noe. Vet de var på samme fest dagen før jeg kom på besøk og lå over. 

Han hadde ikke følt at det ble mer med oss i noen uker, og jeg ble sinna fordi jeg mente han kunne avtalt med meg at vi tydeligvis hadde et ff-forhold, noe han visste at jeg ikke var interessert i. Møtte han og tok det opp og fant ut om denne nye daten i samme slengen. Fortalte hva jeg mente om måten han behandlet meg på de siste ukene; hvor jeg trodde vi holdtpå å finne ut hvor vi sto, mens han tydeligvis var ferdig med de tankene. Avsluttet det hele den kvelden.

Nå har det gått to uker, sendte en melding etter en uke hvor jeg skrev at jeg synes det var synd det ble avsluttet med så dårlig stemning, men at jeg ble så skuffet at det bare ble slik, og at jeg håpet han fikk det fint framover. Skrev meldingen mest for å runde av med en god tone da det er det "forholdet" vi hadde var hele tiden. Og han er en fin fyr som jeg virkelig så for meg mer med, og han gjorde også det fram til følelsene ikke kom.. fikk melding tilbake om at jeg hadde full rett til å reagere som jeg gjorde, og at han kom til å huske alle gode stunder vi hadde sammen.

nå stresser jeg daglig med tanken på at han sikkert møter hun nye jevnlig og ikke har noen problemer med å tenke på det vi hadde en periode. Sannheten er at jeg savner han og håper han tar kontakt igjen, selv om han da måtte ha jobbet hardt for det. Og jeg vet også at han ikke kommer til å ta kontakt.. 

måtte bare lufte litt. :( 

Anonymkode: 47896...118

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan møttes dere? 

Anonymkode: 29780...67f

AnonymBruker
Skrevet

Via tinder, hvordan det ? :) 

ts

Skrevet

Jeg ble også dumpa idag, hvis det er en slags trøst.

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Via tinder, hvordan det ? :) 

ts

Fordi tinder er ikke kjent for å være brste stedet om du vil ha noe seriøst,

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi tinder er ikke kjent for å være brste stedet om du vil ha noe seriøst,

Ja, det er det. Noe mer du lurte på?

Anonymkode: bc1f7...dff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff samboeren min over tinder, vi venter barn  etter 2 år sammen. :) jeg hadde helt klart flaks naturligvis, og vi snakket lenge over snap/fb før vi møttes. 

Skjønner at det er tøft TS, men du gjør deg selv gal om du skal leke detektiv for å finne ut hvor de møttes og hvordan. Det finnes masse bra menn der ute! Lykke til

Anonymkode: 66f95...7fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Nevian skrev:

Jeg ble også dumpa idag, hvis det er en slags trøst.

Huff :( hva skjedde ? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff samboeren min over tinder, vi venter barn  etter 2 år sammen. :) jeg hadde helt klart flaks naturligvis, og vi snakket lenge over snap/fb før vi møttes. 

Skjønner at det er tøft TS, men du gjør deg selv gal om du skal leke detektiv for å finne ut hvor de møttes og hvordan. Det finnes masse bra menn der ute! Lykke til

Anonymkode: 66f95...7fc

Ja, vet det sikkert dukker opp en etter hvert. Men følte faktisk veldig på den at jeg mistet en jeg hadde det veldig bra sammen med, og som jeg kunne se for meg mye mer med. Det er trist å tenke på. Var mange omstendigheter som ikke gjorde starten for oss så lett, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på hvordan det hadde vært om vi møttes bare en måned eller to senere. Vanskelig å innse at han ikke følte det samme da han både sa og gjorde alle tegn så tydelige på at han var interessert. 

Ts

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff :( hva skjedde ? 

Ts

Har hatt god kontakt med ei en stund, og vi har møtt hverandre. Vi hadde en plan om å møtes igjen, men så fikk jeg beskjed om at hun hadde truffet en annen som det klaffet bedre med, så da ble det ikke noe mer :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...