Gå til innhold

Hva syns du om denne vognenm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dattera mi har blitt ett år gammel. Har en emmaljunga vogn. Hvis jeg kjøper viking sittedel til den så får jeg ikke plass til posen i sittedelen. Trenger den posen om vinteren, kommer til å bli veldig trangt med den . Derfor tenkte jeg å kjøpe ny sportsvogn.

Hva syns dere om denne?

http://viewer.zmags.com/publication/4d3f4b66#/4d3f4b66/59

Anonymkode: 4f01b...497

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hallo??

AnonymBruker
Skrevet

Billigere å kjøpe ny vognpose. 

Anonymkode: 7f4e0...998

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den ser veldig fin og praktisk ut. Det irriterer meg at noen tråder har ørten visninger, men ofte er det ikke en kjeft som gidder å svare :icon_frown: 

Anonymkode: c6583...178

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes den ser veldig fin og praktisk ut. Det irriterer meg at noen tråder har ørten visninger, men ofte er det ikke en kjeft som gidder å svare :icon_frown: 

Anonymkode: c6583...178

For min del så er det fordi jeg ikke gidder å trykke på linker jeg ikke ser hvor kommer fra.

Anonymkode: d9559...4ec

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del så er det fordi jeg ikke gidder å trykke på linker jeg ikke ser hvor kommer fra.

Anonymkode: d9559...4ec

For min del så leste jeg feil i overskriften.. trodde det stod vognmenn, så ble litt nysgjerrig 

Anonymkode: 2e28c...ffb

Skrevet

Scooter er en trille, hadde heller valgt en som tar mindre plass, som feks babyjogger city mini gt. Scooteren blir ikke så liten sammenlagt. 

Skrevet

Scooter er en trille, hadde heller valgt en som tar mindre plass, som feks babyjogger city mini gt. Scooteren blir ikke så liten sammenlagt. 

Gjest ricecrispies
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dattera mi har blitt ett år gammel. Har en emmaljunga vogn. Hvis jeg kjøper viking sittedel til den så får jeg ikke plass til posen i sittedelen. Trenger den posen om vinteren, kommer til å bli veldig trangt med den . Derfor tenkte jeg å kjøpe ny sportsvogn.

Hva syns dere om denne?

http://viewer.zmags.com/publication/4d3f4b66#/4d3f4b66/59

Scooter er fine vogner,skal kjøpe en sånn selv.

Du kan bare ha barnet fra deg da,det er litt minus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...