Gjest anonym nå Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 Grrr hater puppene mine. Prøvde å kjøpe meg ny BH idag. For å få noe de ikke hopper ut av må jeg opp i F(!!)-cup :o Men de er ALTFOR små i forhold til kroppsformen min ellers (veier 65 kg, ganske kort) og er ikke engang store nok til å regnes for en håndfull hos mannen min (normalt bygd og 180 høy).. Blæ... Hvorfor kan de ikke i det minste SE litt store ut, når jeg er nødt til å kjøpe bestemors-bher i ekle farger og til grusomme priser for å holde dem på plass?
Kaori Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 Oi så merkelig da, at du sier at dem ikke kan regnes for en handfull, men likevel må opp i en F-cup. Det høres jo nesten ulogisk ut, fikk du hjelp av noen i butikken da du var å prøvde? Kansje du må ha en bh med en annerledes fasong som dekker mer, og at du kansje da kan bruke en mindre størrelse hvis du ønsker det?
Gjest Xavia Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 :o Kan det gå an da? Å måtte opp i en så stor cup, uten at det er en håndfull?? Spør som den over meg: Får du hjelp i butikken til måling osv?
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Hmm.. Jeg veier det samme som deg ca og bruker 65C. Blir da en håndfull det, om liten en i allefall
lizzy x Skrevet 9. januar 2005 #5 Skrevet 9. januar 2005 du må finne en bh som dekker hele puppen da,hadde samme problem med mine bh`er..men må ikke kjøpe sånne push ups eller med innlegg for de dytter de bare mere opp og da detter de lettere ut. Kjøpte en del fine på cubus til en billig penge og med fine farger og fasonger,bruker 80 c selv.Du kan og spørre etter hjelp i butikker
Gjest miau Skrevet 9. januar 2005 #6 Skrevet 9. januar 2005 Jeg bruker 70F (ca), jeg har aldri funnet BHer i min størrelse med innlegg eller push up..(finnes sikkert). BHen trenger ikke dekke hele, men 3/4 er passe, funker for meg iallefall. Høres litt rart ut at de ikke er en håndfull da men...
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #7 Skrevet 10. januar 2005 Hmm.. Jeg veier det samme som deg ca og bruker 65C. Blir da en håndfull det, om liten en i allefall :o 65 kg. og kun 65 cm. rundt brystet under puppene???? Er du 2,5 m. høy? Sikker på du har målt riktig før du kjøper bh? Har forresten enkelte venninner som kjøper seg bh som er 10 cm. for små rundt, fodi de da kan gå opp i cup-str... (siden en c-cup i str. 65 er mye mindre enn i f.eks. 75)
Suzy Skrevet 10. januar 2005 #8 Skrevet 10. januar 2005 Har forresten enkelte venninner som kjøper seg bh som er 10 cm. for små rundt, fodi de da kan gå opp i cup-str... (siden en c-cup i str. 65 er mye mindre enn i f.eks. 75) Tuller du? :o 65 kg. og kun 65 cm. rundt brystet under puppene???? Er du 2' date='5 m. høy? Sikker på du har målt riktig før du kjøper bh?[/quote'] Jeg veier 75 kg og bruker 70 i omkrets... Det høres litt rart ut det her. Har du vært på en skikkelig butikk og fått målt størrelsen din?
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #9 Skrevet 10. januar 2005 Hvis man kjøper en BH som er ti centimeter for liten rundt, så må den da være innmari ubehagelig å bruke? Jeg bruker 75, og noen ganger 80 men sistnevnte sitter ikke like godt. Men altså, når jeg bruker 75 så kan jeg ikke få den fort nok av meg når jeg kommer i hus, fordi jeg synes det strammer og stopper blodomløpet mitt. Jeg har alltid BH'r på det ytterste hakket - dette skal man tenke på når man kjøper - den skal passe på det ytterste hakket, for så kan du ta den inn når den har gått ut etter diverse vasker. Jeg har jobbet med Zophias tidligere, og lærte litt om BH'r. Det er så mange forskjellige former og fasonger at BH er noe man virkelig må prøve seg frem til - det er ikke bare å gå i butikken og plukke ut en 75B eller 85C eller hva som helst og regne med at størrelsen er riktig så da sitter den sikkert riktig også... Ellers har Zophias str helt opp til 105E for dem som trenger store størrelser. Og de har pent undertøy og helt greie priser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå