Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når sier dere stopp og nekter plent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Norre skrev:

Ikke ennå 😀

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om dette spørsmålet skal gi den minste mening må du i alle fall sette opp noen alternative scenarioer. Det finnes ikke noen allment akseptert skala for dette som vi kan forholde oss til. 

Anonymkode: 71c20...d23

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om dette spørsmålet skal gi den minste mening må du i alle fall sette opp noen alternative scenarioer. Det finnes ikke noen allment akseptert skala for dette som vi kan forholde oss til. 

Anonymkode: 71c20...d23

Må vel ikke ha allmen skala? Jeg mente hva dere absolutt IKKE og ALDRI vil gjøre innen sex...

Skrevet
9 minutter siden, Norre skrev:

Må vel ikke ha allmen skala? Jeg mente hva dere absolutt IKKE og ALDRI vil gjøre innen sex...

For min del handler det ikke om hva jeg ikke vil (kan nesten ikke se hva det skulle være), men om ting jeg ikke gjør fordi muligheten ikke har dukket opp.

I den forbindelse kan jeg si at jeg ikke har hatt, og sannsynligvis ikke vil oppleve, fire damer til sengs med meg samtidig.

Skrevet

Ser man det! 👍🏻😁

Skrevet

Og kan for øvrig legge til at jeg også setter en aldersgrense. Jeg vil i en alder av 35 ikke ha jenter på under 20, og selv 20-åringer skal være rimelig reflekterte omkring hva de begir seg ut på.

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å svare på.

Noen ting gjør jeg av og til og er uaktuelt andre ganger...

Anonymkode: f9aa7...ff6

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg får servert sjømat/skalldyr/sushi! Slikt spiser jeg ikke! Blir oppriktig kvalm av tanken, og jeg syns både smak og konsistens er avskylig.. 

Anonymkode: 4de21...037

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når jeg får servert sjømat/skalldyr/sushi! Slikt spiser jeg ikke! Blir oppriktig kvalm av tanken, og jeg syns både smak og konsistens er avskylig.. 

Så ikke at det var seksualitetforumet...

• Liker 4
Skrevet

Nei, det er ikke alltid like enkelt å fastslå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:fnise: 

Anonymkode: bf67f...a0b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men likevel kveldens KLART beste svar!!! 🤣👍🏻

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Og kan for øvrig legge til at jeg også setter en aldersgrense. Jeg vil i en alder av 35 ikke ha jenter på under 20, og selv 20-åringer skal være rimelig reflekterte omkring hva de begir seg ut på.

Godt å vite. Du virker å ha oversikt! 👍🏻

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å svare på.

Noen ting gjør jeg av og til og er uaktuelt andre ganger...

Anonymkode: f9aa7...ff6

Selvfølgelig! Men jeg mente hva som virker HELT uaktuelt å NOENSINNE bli med på...? 🙂

Skrevet
1 minutt siden, Norre skrev:

Selvfølgelig! Men jeg mente hva som virker HELT uaktuelt å NOENSINNE bli med på...? 🙂

"Eksperimentering" med samme kjønn.

• Liker 1
Gjest Underdanie
Skrevet
32 minutter siden, Norre skrev:

Hva mener du her, nekter plent??

Skrevet

her er min grenseliste, på et kink nettsted. Den sier vel det meste om hvor jeg setter mine grenser.

What are your limits?     scat, wet, children, face slapping, anything that will hurt my back more, sex with strangers, online play, online sexting, corpses, ageplay, saliva, licking, feet, dick pic as avatar.

Skrevet
3 minutter siden, Underdanie skrev:

Hva mener du her, nekter plent??

Rett og slett hva du, per i dag, ikke kan se for deg å gjøre EVER! 😉

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, kattepusen skrev:

her er min grenseliste, på et kink nettsted. Den sier vel det meste om hvor jeg setter mine grenser.

What are your limits?     scat, wet, children, face slapping, anything that will hurt my back more, sex with strangers, online play, online sexting, corpses, ageplay, saliva, licking, feet, dick pic as avatar.

??????

hva betyr det?

Anonymkode: bf67f...a0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...