AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Syntes du REMA bør skaffe seg oppdatert klistremerke med en "hen"? Anonymkode: bc3a7...a5c
Tibbie Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 Herregud, jeg fikk med meg den der klagen! Makan til unødvendig kritikk og drama, altså! Folk blir støtt av alt mulig. Tror den personen at produsenten mener at det ikke er så farlig om guttebarn stikker fingrene i brødmaskinen? Jeg er ganske sikker på at advarselen gjelder både damer, menn, gutter og jenter. 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #4 Skrevet 19. juli 2017 3 minutter siden, Tibbie skrev: Herregud, jeg fikk med meg den der klagen! Makan til unødvendig kritikk og drama, altså! Folk blir støtt av alt mulig. Tror den personen at produsenten mener at det ikke er så farlig om guttebarn stikker fingrene i brødmaskinen? Jeg er ganske sikker på at advarselen gjelder både damer, menn, gutter og jenter. Jeg forstod det slik at problemet var DAMEN som leide et barn. Anonymkode: bc3a7...a5c
Tibbie Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstod det slik at problemet var DAMEN som leide et barn. Anonymkode: bc3a7...a5c Jeg ser ikke noen dame som leier et barn? Bare en jente med fingrene i maskinen 4
Karen olsen Skrevet 19. juli 2017 #7 Skrevet 19. juli 2017 Hæ ser ikke det samme klisteret som du snakker om
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #8 Skrevet 19. juli 2017 5 minutter siden, Tibbie skrev: Jeg ser ikke noen dame som leier et barn? Bare en jente med fingrene i maskinen Var visst et annet bilde det. Anonymkode: bc3a7...a5c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #9 Skrevet 19. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstod det slik at problemet var DAMEN som leide et barn. Anonymkode: bc3a7...a5c Hvilken DAME er det du prater om? Det der kan like godt være en mann i en kjole som en kvinne, eller mener du at menn ikke kan gå i kjole? Og hvis det så er en kvinne så kan det godt hende at hun identifiserer seg som en brødrister, og ikke som en kvinne, så det er faktisk diskriminerende av deg å kalle det for en kvinne kun grunnet dine basale antagelser. Anonymkode: 78b72...d9a 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #11 Skrevet 19. juli 2017 Jeg vet. Syns det er skikkelig kjønnsdiskriminerende. I 2017 går faktisk menn på butikken også!! Jeg skjønner helt ærlig ikke hva som er galt? Anonymkode: f8ae2...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #12 Skrevet 19. juli 2017 Jeg så den der på Facebook i dag, trodde det var et mislykket forsøk på å være morsom..? Anonymkode: 2c6c3...db2 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #13 Skrevet 19. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg så den der på Facebook i dag, trodde det var et mislykket forsøk på å være morsom..? Anonymkode: 2c6c3...db2 Nei, hun samme damen har postet det samme rælet tidligere hos dem og klaget på klistremerket før. Anonymkode: 78b72...d9a 1
Bakepulver Skrevet 19. juli 2017 #14 Skrevet 19. juli 2017 Noen ganger er enkelte mennesker så dumme i nøtta, full gjennomtrekk for å si det mildt, at jeg blir helt matt.... 3
WubWub Skrevet 19. juli 2017 #15 Skrevet 19. juli 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstod det slik at problemet var DAMEN som leide et barn. Anonymkode: bc3a7...a5c Kan hende det er en mann i kjole. Kjole er ikke forbeholdt kvinner. Ingen kjønn har enerett på klesplagg - det var kanskje slik i gamle dager men det er tross alt 2017! 1
Gjest Blondie65 Skrevet 19. juli 2017 #16 Skrevet 19. juli 2017 Jeg hadde ALDRI laget en sak av det ... MEN: jeg synes faktisk at klistremerket kunne droppet kjole både på barnet og på moren. Det burde være mulig å gjøre seg forstått på en kjønnsnøytral måte.
Tibbie Skrevet 19. juli 2017 #17 Skrevet 19. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var visst et annet bilde det. Anonymkode: bc3a7...a5c Ok, jeg tror at personen som la ut dette er litt dårlig på å formulere seg. Jeg måtte ty til kommentarfeltet for å faktisk skjønne hva han klagde på Rema for Og likevel misforsto jeg! 1
Gjest Cicero Skrevet 19. juli 2017 #18 Skrevet 19. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken DAME er det du prater om? Det der kan like godt være en mann i en kjole som en kvinne, eller mener du at menn ikke kan gå i kjole? Og hvis det så er en kvinne så kan det godt hende at hun identifiserer seg som en brødrister, og ikke som en kvinne, så det er faktisk diskriminerende av deg å kalle det for en kvinne kun grunnet dine basale antagelser. Anonymkode: 78b72...d9a this!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #19 Skrevet 19. juli 2017 4 minutter siden, Blondie65 skrev: Jeg hadde ALDRI laget en sak av det ... MEN: jeg synes faktisk at klistremerket kunne droppet kjole både på barnet og på moren. Det burde være mulig å gjøre seg forstått på en kjønnsnøytral måte. Og hvorfor mener du at de burde gjort det? Insinuerer du at menn ikke kan gå i kjole? Feks skotter går i kilt rett som det er. I mange arabiske land går de i noe som kan ligne på kjole, og det er ingenting i veien med at menn i Norge går i kjole heller. Du burde legge av deg disse sexistiske holdningene dine om at alle med kjole må være kvinner. Anonymkode: 78b72...d9a 6
Gjest Blondie65 Skrevet 19. juli 2017 #20 Skrevet 19. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og hvorfor mener du at de burde gjort det? Insinuerer du at menn ikke kan gå i kjole? Feks skotter går i kilt rett som det er. I mange arabiske land går de i noe som kan ligne på kjole, og det er ingenting i veien med at menn i Norge går i kjole heller. Du burde legge av deg disse sexistiske holdningene dine om at alle med kjole må være kvinner. Anonymkode: 78b72...d9a Menn (og kvinner) kan gå i hva de vil for meg. Men ikke fortell meg at du blir forvirret når du skal gå på toalettet når du ser piktogrammet av en person i kjole og ikke vet om det er herredo eller damedo? Vi vet alle hva det piktogrammet betyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå