Gjest Squill Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Jeg skulle gjerne fått tatt noen proffe bilder av toåringen min over sommeren. Men jeg har prøvd å google litt, og det er jo en jungel der ute... Noen gode tips til en flink (og helst ikke syyykt dyr) fotograf/studio i Oslo/omegn?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 11 timer siden, Squill skrev: Jeg skulle gjerne fått tatt noen proffe bilder av toåringen min over sommeren. Men jeg har prøvd å google litt, og det er jo en jungel der ute... Noen gode tips til en flink (og helst ikke syyykt dyr) fotograf/studio i Oslo/omegn? Fotograf Grinna i Mysen er utrolig flink. Folk reiser langveis fra, både fra Norge og Sverige, til ham. Det går tog fra Oslo til Mysen. Anonymkode: 4d208...49f
Soma Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 http://www.fotografbeatewillumsen.no/ Holder til ved Vøyenenga (Sandvika) Flink fotograf, og veldig flink til å få den/de som skal fotograferes til å slappe av og være naturlige
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Fatmonkey.no genial ! Fantastiske bilder. Anbefales virkelig. Anonymkode: 020cd...5e9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #7 Skrevet 20. juli 2017 Noen som har noen tips til når slike bilder bør tas? Jeg har termin nå og jeg tenker vi dropper nyfødt fotografering, men ønsker jo å ha noen bilder av henne som baby. Når tok dere bilder? sorry hvis det er litt OT... Anonymkode: 8e570...a4f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #8 Skrevet 20. juli 2017 Helena Krekling, uten tvil! En herlig ung og dyktig fotograf med nydelige bilder og et utrolig barnetekke! Anonymkode: 5d614...a8d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #9 Skrevet 27. juli 2017 Fotografix Studios i Heggedal. Er utrolig dyktig og vi er veldig fornøyd med bildene vi har fått der. Mange av våres venner har også vært der og er også fornøyde. Vi bor i Oslo, men det var ikke langt å kjøre ditt. Anonymkode: 20900...28f
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #10 Skrevet 27. juli 2017 Studio Starberg, hun holder til på Skøyen. http://studiostarberg.com/blogg/ og hun har også en Facebook-side. Tok nyfødt fotografering for mine barna hos henne, er veldig fornøyd med bildene. Anonymkode: 2a640...bb7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #11 Skrevet 27. juli 2017 På 20. juli 2017 den 20.53, AnonymBruker skrev: Noen som har noen tips til når slike bilder bør tas? Jeg har termin nå og jeg tenker vi dropper nyfødt fotografering, men ønsker jo å ha noen bilder av henne som baby. Når tok dere bilder? sorry hvis det er litt OT... Anonymkode: 8e570...a4f Jeg tok ved 3-4 mnd med min første, og ved 2 uker med nr 2. Er i grunn like fornøyd med begge. Men hvis du heller ønsker barnebilder, og ikke spedbarnsbilder, så ser jeg at fra ca 5-6 måneder ser spedbarn mer som seg selv som barn. Altså derifra likner de mye på eldre selv, før det likner de selvfølgelig også, men ser litt "spedbarns-rare" ut. Anonymkode: 2a640...bb7
Lisemelbye Skrevet 16. april 2018 #12 Skrevet 16. april 2018 Jeg vil absolutt anbefale Jojo Studio www.jojostudio.no ! Hadde med en på 2 og en på 4 og fikk så utrolig mange fine bilder at det var vanskelig å velge:P De var også gode på pris:)
Gjest Geirfuglen Skrevet 16. april 2018 #13 Skrevet 16. april 2018 Jeg ville gått til Guro Skjelderup. Hun er ikke så billig kanskje, men tar nydelige bilder, blant annet til Foreldre & Barn har jeg sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå