Gå til innhold

Vente til bryllupsnatten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har ikke ventet og det er noe jeg ikke kunne tenkt meg å gjøre heller. Men all respekt til de som velger den veien.

Er nok enig med Smilepia,bryllupsnatten regner jeg med vi er så trøtte at det muligens blir bare soving.....Men vi skal bo på hotell og få frokosten servert på rommet og hvem vet da som kan skje på morgenkvisten :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe venting her i gården heller :)

Skrevet

Ventet??

Jeg gikk inn i ekteskapet med to barn fra før, så jeg var ikke direkte jomfru........

Og han hadde to samboerforhold bak seg, så han var nok ikke så jomfruelig han heller.

vente var aldri noe tema :wink:

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at vi vi ventet heller ikke, selv om vi begge er personlige kristne. Men vi ventet en god stund, hele to år. Jeg tror at sex er viktig i et samliv, men jeg synes også at argumentet med at " vi må passe sammen seksuelt" er ganske vagt. Det hele er et spørsmål om tilspasning og trening. Øvelse gjør mester. Og så lenge den fysiske tiltrekningen er tilstede er det vel ikke noe problem om man venter med å ha sex til etter man er gift.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ville ikke ventet, for jeg mener sex er en god del av forholdet, og fungerer ikke det, så vil det bli problemer etter en stund. Selv om kommunikasjonen er tilstede, er det ikke alle som ønsker å gjøre ting for den andre, og da kan det bli ting man vil savne, og det er ikke bra i et forhold.

Skrevet

Bryllupsnatten??? :o

Nei, da hadde vi et barn og fikk sove godt den natten. :hoho:

Skrevet

Niks, ingen venting på oss heller. Men jeg kjenner flere som har ventet, og de er happy de også, så det beste er vel å gjøre det man tror passer en best :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes også at passe sammen argumentet er rimelig teit, men så ingen grunn til å vente.. (ventet til vi hadde vært sammen en måneds tid, men det var det eneste av venting i dette forholdet)

Skrevet

Ja, nå var det vel slik i sin tid at den man giftet seg med var den første og det betød noe annet for partene enn det gjør i dag.

De aller fleste av oss (min påstand) har nok prøvd sex med en eller flere partnere før vi traff den vi vil gifte oss med, og da synes jeg det blir litt rart at han er den som skal være totalt uvitende... :o

Skrevet

Det er nok svært få som venter med sex til ekteskapet i våre dager. Syns det rett og slett er litt gammeldags jeg!

Skrevet

Hei

Nå er jeg ikke gift, men jeg reagerer på at folk rakker så ned på dette. At man velger å vente er jo et stort valg, og man står jo absolutt for sine valg når man tar ett slikt standpunkt. Jeg vet ikke om jeg skal vente til bryllupsnatta, men jeg er jomfru enda(18 år) og venter til jeg kan gjøre det med en jeg er glad i. For meg handler det om det, mye mulig ikke det blir kjempe bra første gang, men det blir for meg som å gi en gave, en ære å få gi bort. For meg er nærhet og trygghet med hverandre like viktig som å være seksuelt aktiv. Og mine standpunkt har ikke noe å gjøre med at jeg faktisk er kristen!

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville gjerne ventet, men dessverre, too late.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...