AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Fant eksen min på tinde etter 4 dager. Det stod en lang tekst på engelsk hvor det antydet at han var gira på sex med noen og kunne garantere nytelse. Spurte han va han ville med det her?--svarte han ville ingenting der. Grunnen til at vi slo opp var fordi jeg fant han på tinder. Hva tenker dere om dette? er det ikke litt merkelig å være gira på random sex så tidlig? og er det ikke merkelig å ha en slik tekst så alle kan lese den. Så tenkte jeg på om han har holdt på med random sex mens vi var sammen også. han var borte i 2 uker i utlandet, og vet han var pålogget da også. og når teksten var så lang som den var, kjenningsmelodien var ''lets do the humpty''- så må jo det bety han vil ha sex, ikke ingenting. han kan jo ikke lure folk, var er poenget med det liksom? Anonymkode: 1caec...ef1 1
Gjest Sugemerke Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Han er singel, la han gjøre som han vil.
Bakepulver Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 4 minutter siden, Pipa skrev: Du var jo også på tinder 4 dager etterpå? Meget godt poeng 3
Gjest Overrasket Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Hvilken vei sveipet du?
temolitus Skrevet 19. juli 2017 #7 Skrevet 19. juli 2017 Jeg skjønner ikke helt, du må jo også ha vært på tinder hvis du fant ham der? 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #8 Skrevet 19. juli 2017 Hvorfor var du på tinder? Anonymkode: d317b...a0d 7
Perle Skrevet 19. juli 2017 #9 Skrevet 19. juli 2017 Han er din eks. Hva han driver med er vel likegyldig? 3
Tibbie Skrevet 19. juli 2017 #10 Skrevet 19. juli 2017 Om han var på Tinder allerde mens dere var sammen, så er jeg ikke overrasket over at han er der etter bruddet Jeg gikk også på Tinder en gang jeg ble singel. Det var samme kveld. Følte at det hjalp meg litt å "komme videre". Så er det jo litt morsomt å "shoppe" etter menn Bare synd at det virker som at det bare er samfunnets kjipeste menn som er der Men helt ærlig; han kan umulig komme langt med den teksten der. Eneste grunnen jeg ser for meg at noen går på den, er at de ikke får tak i noe bedre. Så du trenger NEPPE å bekymre deg! Han driter seg ut med den teksten. 5
Bakepulver Skrevet 19. juli 2017 #11 Skrevet 19. juli 2017 9 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Hvilken vei sveipet du?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #12 Skrevet 19. juli 2017 Er det bedre å være på Tinder 4 dager etter bruddet for å finne noe varig enn vilkårlig sex? Det er i menneskets natur å ville ha sex, du synes dette er en uting, dermed vil det si at du er der for å finne noe seriøst, og det å leite etter noe seriøst 4 dager etter brudd, det er mye mer merkelig... Eventuelt er du der for å stalke etter han, og trenger en ny hobby... Anonymkode: de782...244 3
WubWub Skrevet 19. juli 2017 #13 Skrevet 19. juli 2017 Hva gjorde du på tinder etter 4 dager da? Det samme som eksen din? 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #14 Skrevet 19. juli 2017 6 minutter siden, Tibbie skrev: Om han var på Tinder allerde mens dere var sammen, så er jeg ikke overrasket over at han er der etter bruddet Jeg gikk også på Tinder en gang jeg ble singel. Det var samme kveld. Følte at det hjalp meg litt å "komme videre". Så er det jo litt morsomt å "shoppe" etter menn Bare synd at det virker som at det bare er samfunnets kjipeste menn som er der Men helt ærlig; han kan umulig komme langt med den teksten der. Eneste grunnen jeg ser for meg at noen går på den, er at de ikke får tak i noe bedre. Så du trenger NEPPE å bekymre deg! Han driter seg ut med den teksten. Da er du del av samfunnets kjipeste kvinner? Du synes det er morsomt å shoppe etter menn og få litt validering? Du er med på å skape bitre menn som skaper problemer for dine medsøstre. Men til ts, hvorfor bryr du deg om dette etter dere har slått opp? Hvordan oppdaget du at han var på Tinder før og etter dere var sammen? Anonymkode: 1316e...87d 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #15 Skrevet 19. juli 2017 Du er dobbeltmoralsk Ts 😂 Du var jo selv på tinder. Eneste forskjellen på dere er at han er ute etter sex (han er singel så hvorfor ikke) å du er ute etter... hva egentlig? Anonymkode: 2475d...e01 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #16 Skrevet 19. juli 2017 Jeg fant min på sukker, samme dag. Mulig han hadde vært der en stund allerede, hvem vet. Møtte en låst dør da jeg kom hjem fra jobb, tingene mine på trappa. Jeg ble heit knust. Magefølelsen min sa meg at han var på nett, og ganske riktig, han hadde aktivert profilen sin igjen. Han sperret meg der, på face og på mobil. Voksent. Anonymkode: d317b...a0d
Gjest Råkkenråll Skrevet 19. juli 2017 #17 Skrevet 19. juli 2017 Jeg kjenner jeg hadde skammet meg langt mer over at jeg nedverdiget meg selv ved å være sammen med en fyr som klarte skrive "let`s do the humpty, jeg kan garantere nytelse" enn over at han var på Tinder X antall dager etter bruddet/ i forholdet. Hjelpes For ei reke av en fyr. TS var jo der for å snoke på ham selvsagt, ikke så mye dobbeltmoral vil jeg tro som stalking.
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. juli 2017 #18 Skrevet 19. juli 2017 26 minutter siden, Pipa skrev: Du var jo også på tinder 4 dager etterpå? Det var det jeg også tenkte, så da er de jo like "gode" begge to.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #19 Skrevet 19. juli 2017 Ikke særlig classy, ganske harry. Men likevel; det er slutt mellom dere... Og du bør være glad for det Anonymkode: 3a4d7...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #20 Skrevet 19. juli 2017 Dere gjorde det slutt fordi han var på tinder, også er du overrasket over at han er på tinder...? Anonymkode: a01b1...3eb 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå