AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Om du har sittet inne en lengre periode, også går en lengre strekning med beina, gjerne litt varme i lufta og. Er det noen her som da får ubehagelige smerter i brystet, altså hovedsaklig ved høyre bryst og litt i midten. Itiliegg går smertene opp til strupehodet? Det er på ingen måte vondt. Gir seg med engang man ikke går, står stille. Anonymkode: ac158...bf6
doremifa Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Kan det være et slags ufarlig sting? Et oppsvulmet lever kan forårsake stikksmerter på høyre side hvis en brått anstrenger seg fysisk etter å ha spist godt for ikke så lenge siden.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Jeg kan oppleve ubehag i strupen/brystet når jeg løper, men det er mest på vinteren når den kalde luften luftveiene. Men du sier du opplever dette først og fremst når det er varmt? Anonymkode: 7eec5...6d4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan oppleve ubehag i strupen/brystet når jeg løper, men det er mest på vinteren når den kalde luften luftveiene. Men du sier du opplever dette først og fremst når det er varmt? Anonymkode: 7eec5...6d4 *irriterer luftveiene. Anonymkode: 7eec5...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå