Gjest Birte Skrevet 8. januar 2005 #1 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg går i terapi. Behandleren min skulle møte en lege for å snakke om meg. Men det som var det værste var at de sankket om meg i en stor hall/rom. Også satt flere andre pasienter, mennesker ol i sofaen og hørte på. Også kom det flere og gikk. Og de bare fortsatte å prate om meg og mine problemer høyt. Jeg synes dette var så flaut at jeg hadde lyst til å synke under jorda. Har ikke de taushetsplikt? Har de lov å snakke om meg når andre hører på? Jeg likte ikke dette og nå tør jeg ikke å komme tilbake. Liker ikke at alle skal vite om meg og mine problemer!! Nå er jeg lei meg og krenket. Skuffet og lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 9. januar 2005 #2 Del Skrevet 9. januar 2005 Dette syns jeg er et klart brudd på taushetsplikt! De skulle aldri stått der og pratet om deg, og jeg forstår godt at du syns det var ekkelt!!! Skriv et brev til en eller annen som har med dette med taushetsplikt å gjøre, for slikt SKAL ikke skje! Herregud!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melon Skrevet 9. januar 2005 #3 Del Skrevet 9. januar 2005 Dette syns jeg er et klart brudd på taushetsplikt! De skulle aldri stått der og pratet om deg, og jeg forstår godt at du syns det var ekkelt!!! Skriv et brev til en eller annen som har med dette med taushetsplikt å gjøre, for slikt SKAL ikke skje! Herregud!! Helt enig. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest psykologstudent Skrevet 9. januar 2005 #4 Del Skrevet 9. januar 2005 Dette har de så absolutt ikke lov til å gjøre uten ditt samtykke!! At det er mulig.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 9. januar 2005 #5 Del Skrevet 9. januar 2005 Det her er IKKE riktig... Å jeg hadde blitt så sinna :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. januar 2005 #6 Del Skrevet 9. januar 2005 dette er brudd på taushetsplikten, og faktisk straffbart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulle7 Skrevet 10. januar 2005 #7 Del Skrevet 10. januar 2005 Dette høres ille ut - helt klart et overgrep og sannsynligvis lovbrudd. Du må slå i bordet og forlange at samtalen skal skje i et avskjermet rom neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå