AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Hei! Skulle ut å handle på butikken nå isted, og etter 5-10 minutter kjente jeg litt ubehag, men ikke noe spesielt sliten. Jeg er ikke overvektig, men det kommer en sigende liten smerte sånn ca til høyre for brystet/i midten, et sted rundt der. Etterhvert beveget den seg opp mot strupehodet. Dette ubehaget er borte med en gang jeg setter meg, etter 5min. Jeg er heller ikke noe aktiv, og dette er første gang på 1 uke jeg har gått ut av huset og gått en lengre strekning. Kan det komme av at jeg har dårlig kondis? Er det noe hjerterelatert? Tidligere drevet med svømming i flere år men ikke hatt det da. Anonymkode: 807bb...656
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Kan det være sting/hold (veit ikke hva du bruker)? Jeg får det fort i høyre side, det gir seg ikke før jeg får satt meg ned/sluttet med aktiviteten. Anonymkode: b0ecc...20f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan det være sting/hold (veit ikke hva du bruker)? Jeg får det fort i høyre side, det gir seg ikke før jeg får satt meg ned/sluttet med aktiviteten. Anonymkode: b0ecc...20f Nei, hold kommer vel ikke på brystet? Anonymkode: 807bb...656
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #4 Skrevet 19. juli 2017 Får det samme selv. Ikke noe fysisk galt i følge legen, eneste forklaringen jeg fikk var hold/krampe ved anstrengelse, spesielt ved lite oppvarming Anonymkode: 3fdac...46a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får det samme selv. Ikke noe fysisk galt i følge legen, eneste forklaringen jeg fikk var hold/krampe ved anstrengelse, spesielt ved lite oppvarming Anonymkode: 3fdac...46a Det eneste jeg er redd for er en underliggende hjertesykdom eller slik.. Hvordan er symptomene hos deg? Anonymkode: 807bb...656
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 Muskelsmerter. Kjenn etter om det er ømt når du trykker på stedet. Det skal gjør ikke vondt på utsiden hvis det er hjertet. Anonymkode: 617b9...25c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #7 Skrevet 19. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Muskelsmerter. Kjenn etter om det er ømt når du trykker på stedet. Det skal gjør ikke vondt på utsiden hvis det er hjertet. Anonymkode: 617b9...25c Kjennes ikke noe ømt nå nei, men så kom jeg hjem for 1 time siden. Leser litt om Angina pectoris, hvordan er symptomene der? Er det kraftigere? Anonymkode: 807bb...656
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #8 Skrevet 19. juli 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste jeg er redd for er en underliggende hjertesykdom eller slik.. Hvordan er symptomene hos deg? Anonymkode: 807bb...656 Akkurat det samme som deg. Kjempevond stikkende smerte i brystet ved løping/jogging, når jeg roer ned tempo til gåing eller setter meg er det borte, så starter det igjen ved løping. Broren min er likedan, og mange jeg kjenner - en grunn til at en del styrer unna kondis trening. Ble dog bedre på meg når jeg startet med å gå en god stund, og jogge veldig rolig før jeg startet i høyere tempo. Ble også bedre over tid, fikk mye mer vondt før, nå er det bare hvis jeg starter å løpe når jeg er kald/ikke oppvarmet. Er muskelsmerter/sting lingnende. Anonymkode: 3fdac...46a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #9 Skrevet 19. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det samme som deg. Kjempevond stikkende smerte i brystet ved løping/jogging, når jeg roer ned tempo til gåing eller setter meg er det borte, så starter det igjen ved løping. Broren min er likedan, og mange jeg kjenner - en grunn til at en del styrer unna kondis trening. Ble dog bedre på meg når jeg startet med å gå en god stund, og jogge veldig rolig før jeg startet i høyere tempo. Ble også bedre over tid, fikk mye mer vondt før, nå er det bare hvis jeg starter å løpe når jeg er kald/ikke oppvarmet. Er muskelsmerter/sting lingnende. Anonymkode: 3fdac...46a Hos meg er det overhodet ikke vondt. Er det så vondt hos deg at du ikke klarer mer, du må lissom stoppe opp? Og går smertene opp til strupehodet? Anonymkode: 807bb...656
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #10 Skrevet 19. juli 2017 Ved brystsmerter som tyder på noe galt med hjertet. Da er det vel ikke vanlig at man får på høyre siden av brystet? Itilegg til litt i midten, og til venstre. Anonymkode: 807bb...656
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #11 Skrevet 20. juli 2017 Gikk samme tur i dag, kjente ikke noe til det. Hmm, hva kan det være. Kan det være det at jeg gikk en såpass lang strekning, og at jeg ikke bevegte på meg noe særlig de siste ukene? Anonymkode: 807bb...656
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #12 Skrevet 20. juli 2017 Jeg får den samme dritten hver eneste gang jeg løper en lengre strekke. Gjør veldig vondt i pusterøret og får liksom ikke nok luft ned i lungene. Anonymkode: 4af2e...eb1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #13 Skrevet 20. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får den samme dritten hver eneste gang jeg løper en lengre strekke. Gjør veldig vondt i pusterøret og får liksom ikke nok luft ned i lungene. Anonymkode: 4af2e...eb1 Helt annerledes enn hos meg. Du får vondt i lungene og ikke brystet Anonymkode: 807bb...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå