AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Jeg er forelska i en svært ekstrovert mann. Han skjønner sosiale koder og har masse venner. Blir lett kjent med folk. Nesten for lett. Men jeg skjønner ikke altid hvordan jeg svare tilbake når han tuller litt, og værre er det når jeg møter vennene hans og de har det morsomt. Jeg har følelser, men jeg tror jeg vil bli dumpet tidlig nok uansett siden jeg er veldig lite karismatisk og ikke helt skjønner hvordan jeg skal respondere på ting jeg lar være å møte han når han spør, for jeg skammer meg sånn over hvem jeg er. Jeg prøver å gjøre så dette forandres, men jeg blir forferdelig sliten i hodet av det. Det er jo så masse flotte kvinner der ute, men som også har karisma. Tror dere ikke jeg vil bli dumpet til fordel for ei slik en gang? Anonymkode: 14878...ba2
AnonymSjiraff Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Er han så god på sosiale koder som du sier han er så vet han vel hva slags jente du er og det er tydeligvis den typen jenter han liker. 6
Doge Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 Vet han at du har Asperger? Vil tro han liker deg slik du er
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #4 Skrevet 19. juli 2017 Jeg er en ekstrovert type som lett får venner. Personlig så har jeg lært meg å se de nerdete, sjenerte jentene. Du trenger ikke være de kuleste jenta med den kuleste comebacken. Du trenger ikke være den som roper høyest. Har du snille øyne, vil du godt i livet, så er du innafor. Min sjekkliste: Holder hun ut med meg? Har hun snille øyne? Vil hun godt? Er hun kåt? Holder hun ut med meg? Klarer hun være direkte med meg? Klarer hun be meg holde kjeft når jeg holder monologer? Holder hun ut med meg? Hvis ja, så er du innafor. Altså hva mer kan jeg be om? Alt annet er bare detaljer. Du skjønner,du er trolig ikke den eneste med Aspergers. Jeg er trolig en selv. Alt kan læres, vennen Anonymkode: 807e1...cb8 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en ekstrovert type som lett får venner. Du skjønner,du er trolig ikke den eneste med Aspergers. Jeg er trolig en selv. Alt kan læres, vennen Anonymkode: 807e1...cb8 Hvorfor tror du at du har Aspergers om du lett får venner? Anonymkode: a3a86...b60 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at du har Aspergers om du lett får venner? Anonymkode: a3a86...b60 Ikke alle Aspergere er loners som sliter med sosialisering for evig og alltid. Jeg slet før, men øvde masse sånn at jeg forstod mennesker mer, og dermed kom bedre overens med de. Hjelper også at jeg ikke føler negative følelser ovenfor fremmede, ser de for den de er, og ikke dømmer hvordan de velger å leve livene sine. Jeg chillern. Anonymkode: 807e1...cb8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå