Gå til innhold

Har du glemt noe du hadde billett til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har du noengang glemt å gå på en konsert, teaterforestilling e.l. som du hadde kjøpt billett til og gledet deg til? Det hendte meg for første gang i helgen. Vi var to som skulle på en forestilling i operaen, og det var det eneste vi hadde billett til i sommer. Likevel gikk det oss hus forbi begge to. Ble ganske deppet da dette var en oppsetning med bare tre forestillinger og alle tre var i helgen :frkk: ikke har jeg sett snurten av noen anmeldelse heller, så aner ikke hva vi gikk glipp av. Heldigvis ikke de dyreste billettene, men surt likevel. 

Anonymkode: 66632...f37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, og det var kjipt. Var på langweekendtur med fly.. Husket feil klokkeslett flyet hjem, så den flybilletten gikk rett i vasken.. Dét gjør jeg ikke igjen, for å si det mildt 😅

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Miss.Whitefox skrev:

Jepp, og det var kjipt. Var på langweekendtur med fly.. Husket feil klokkeslett flyet hjem, så den flybilletten gikk rett i vasken.. Dét gjør jeg ikke igjen, for å si det mildt 😅

Huff flybillett var nesten verre, det kan bli dyrt :P Men man får muligheten til å oppleve mer på ferien da, kanskje. :) 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff flybillett var nesten verre, det kan bli dyrt :P Men man får muligheten til å oppleve mer på ferien da, kanskje. :) 

Vel, det ble litt problemer da jeg måtte hjem på jobb.. 😅 Men det løste seg. Ble bare litt penger og en natt med søvn fattigere, samt en hel del stress rikere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...