AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Ja, har du noengang glemt å gå på en konsert, teaterforestilling e.l. som du hadde kjøpt billett til og gledet deg til? Det hendte meg for første gang i helgen. Vi var to som skulle på en forestilling i operaen, og det var det eneste vi hadde billett til i sommer. Likevel gikk det oss hus forbi begge to. Ble ganske deppet da dette var en oppsetning med bare tre forestillinger og alle tre var i helgen ikke har jeg sett snurten av noen anmeldelse heller, så aner ikke hva vi gikk glipp av. Heldigvis ikke de dyreste billettene, men surt likevel. Anonymkode: 66632...f37
Miss.Wildfox Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Jepp, og det var kjipt. Var på langweekendtur med fly.. Husket feil klokkeslett flyet hjem, så den flybilletten gikk rett i vasken.. Dét gjør jeg ikke igjen, for å si det mildt 😅
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 13 minutter siden, Miss.Whitefox skrev: Jepp, og det var kjipt. Var på langweekendtur med fly.. Husket feil klokkeslett flyet hjem, så den flybilletten gikk rett i vasken.. Dét gjør jeg ikke igjen, for å si det mildt 😅 Huff flybillett var nesten verre, det kan bli dyrt Men man får muligheten til å oppleve mer på ferien da, kanskje. Anonymkode: 66632...f37
Miss.Wildfox Skrevet 19. juli 2017 #4 Skrevet 19. juli 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff flybillett var nesten verre, det kan bli dyrt Men man får muligheten til å oppleve mer på ferien da, kanskje. Anonymkode: 66632...f37 Vel, det ble litt problemer da jeg måtte hjem på jobb.. 😅 Men det løste seg. Ble bare litt penger og en natt med søvn fattigere, samt en hel del stress rikere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå