AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Hei. Jeg har et bilde jeg ønsker å bruke som profilbilde på facebook, men når jeg skal legge det til må jeg beskjære det. Altså kommer alt på bildet med. Er det noen som vet hvordan jeg kan få med hele bildet? En måte å "zoome" det ut på om noen skjønner? Anonymkode: 02f0b...a69
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Mente selvfølgelig at ikke alt på bildet kommer med. Anonymkode: 02f0b...a69
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 Du trenger jo ikke å beskjære bildet? Zoom ut, trykk på "Hopp over beskjæring" i venstre hjørnet, også så lagrer du. Da er ikke bildet beskjært. Anonymkode: 8d740...0c8
Sola* Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 Det er en app du kan laste ned som gjør at det blir hvit ramme rundt bildet, da trenger du ikke beskjære Men husker dessverre ikke navnet på appen akkurat nå 😅 Kanskje noen andre vet?
Hollie Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 11 minutter siden, Sola* skrev: Det er en app du kan laste ned som gjør at det blir hvit ramme rundt bildet, da trenger du ikke beskjære Men husker dessverre ikke navnet på appen akkurat nå 😅 Kanskje noen andre vet? InstaSize😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå