AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Jeg har søkt på studielån da jeg skal studere til høsten! Har i tillegg sagt opp jobben med tre måneders oppsigelse. Jobber fram til studiestart, 11.august, tar ut 24 dagers ferie og resten blir ulønnet permisjon. Det vil si at jeg får full lønn både august og september. Hvordan blir dette med lånekassen mon tro? Anonymkode: 69e26...fe0
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 https://lanekassen.no/nb-NO/Stipend-og-lan/Hoyere-utdanning/Inntekt-og-formue-/inntektsgrenser/ Anonymkode: 4f38b...d25
Nikketutta Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Det har ikke noe å si om du får full lønn i august og september, stipend/lån får du uansett i august
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 8 timer siden, Nikkan skrev: Det har ikke noe å si om du får full lønn i august og september, stipend/lån får du uansett i august Tusen takk for et ordentlig svar Anonymkode: 69e26...fe0
Nikketutta Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for et ordentlig svar Anonymkode: 69e26...fe0 Bare hyggelig! Husk å semesterregistrere deg og betale semesteravgifta så fort som mulig, så kommer stipende i starten av august 😉 Lykke til med studiene!
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 37 minutter siden, Nikkan skrev: Bare hyggelig! Husk å semesterregistrere deg og betale semesteravgifta så fort som mulig, så kommer stipende i starten av august 😉 Lykke til med studiene! Det skal jeg gjøre. Tripper og venter på IT-aktiviseringen fra universitetet så jeg kan gå inn på StudentWeb og betale 😊 Tusen takk. Gleder meg en hel haug til å starte! Anonymkode: 69e26...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå