Gå til innhold

andre dagen uten

Fremhevede innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

den andre dagen er nå over , den var enklere enn første.

og så mye jeg fikk gjort hima da, rydda på kottet , montert noen lamper osv rundt i huset , vaska og hengt 3 marskiner med klær osv..

energi til tusen.

klart tanken på røyk er der , men jeg har jo sluttet så det blir bare med tanken.....egentlig deilig og være en x røyker ja........dag 2 overstått og overlevd,enklere en anntatt....

Videoannonse
Annonse
Gjest Litjmæ
Skrevet

:klappe:

Great! Bare å fortsette i samme stil da!

Skrevet

Du er jo kjempeflink jo! :-)

Keep up the good work!

Gjest gotthard
Skrevet

det kuleste er egentlig at jeg bestemte meg på mandag for og endelig slutte , kjøpte boka til allen carr på tirsdag , leste onsdag og torsdag og tokk min siste røyk kl 2310 på torsdag.......

er faktisk lit stolt av meg selv nå ja :wink::sjarmor: 8)

Skrevet

Funka boka for deg og altså?

Syns den boka virkar heilt utulig...

Broren min var innbarka røykar i 15 (?) år, prøvde å slutte mange gangar. Så las han boksa, slutta tvert og er blitt reinaste misjonæren for å få folk til å slutte å røyke :ler:

Gjest gotthard
Skrevet

boka er genial , jeg har røyka siden jeg var 10 år , altså røyka i ca 25 år og føler meg egentlig utrolig dust som ikke har forstått dette før nå....

om allen carr har en fan klubb så ser jeg bror din der tenker jeg.....

Skrevet

Jepp :P

Kanskje eg skal lese boka eg og, sjølv om eg ikkje røyker. Hadde vore interessant å vite kva som egentlig står det... Whats the fuzz about, liksom... :-)

Skrevet

Kjempebra! Håper du klarer å holde viljestyrken oppe. Du får så mye igjen for det. :wink:

Skrevet

Så bra! Stå på! :)

Gjest Gjesten
Skrevet

Grattis!! Eg har snart eittårsdag no sidan eg slutta å røyke med Boka 26. januar 2004. Veit ikkje kva det er med den boka, den er dårleg skriven og helst litt masete, men den får deg til å føle deg litt dum som ikkje har sett det før...

Dei tre første dagane er verst, så går det ca ein månad som er litt vanskeleg fordi det er så mange vanar som må omleggaste og ein får alle dei sjukdommane som kjem i opprensingsprosessen, men etter det er alt heilt greit, og når luktesansen kjem tilbake vil mat smake heilt annsleis og heilt fantastisk!! Eg gjekk opp 7 kilo dei første månadane, men no er dei og litt til vekke att, dessverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...