Gå til innhold

Gutter/ menn og orgasmer.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan opplever dere damer, at deres gutter/menn, reagerer på sine egne orgasmer?

Gjør dem det spesielle for dere, når han oppfatter at dere nærmer dere orgasme?

Anonymkode: 15eac...e0c

Videoannonse
Annonse
Gjest Underdanie
Skrevet
Akkurat nå, Norre skrev:

Hva mener du?

Mer sånn, hvordan damer opplever reaksjoner, stønn og sånt når deres gutter/menn får orgasme. Eller om dem er uten eller lite reaksjon?

Skrevet

Det kommer vel helt an på situasjonen og hva slags person man er. Hvis sexen og orgasmen er super, lager man nok mer lyd enn hvis det bare er sånn middels bra. Og noen personer lager jevnt over mer lyd enn andre.

Men hvordan jentene opplever det, vet jeg ikke, for jeg er mann. Antagelig blir de glade hvis de ser og hører at mannen koser seg! 😉

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg driver med kommer veldig hardt, vi avslutter ofte med at jeg stimulerer prostata på en eller annen måte. Han stønner, vrir seg, og når han kommer og en stund etterpå får han rykninger og nesten spasmer i kroppen. Vil jo si at det er ekstremt deilig å se på. 

Anonymkode: a0e27...537

Gjest lipgloss
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg driver med kommer veldig hardt, vi avslutter ofte med at jeg stimulerer prostata på en eller annen måte. Han stønner, vrir seg, og når han kommer og en stund etterpå får han rykninger og nesten spasmer i kroppen. Vil jo si at det er ekstremt deilig å se på. 

Anonymkode: a0e27...537

Hørtes ut som meg :) har det på samme måte

Gjest Underdanie
Skrevet
15 minutter siden, lipgloss skrev:

Hørtes ut som meg :) har det på samme måte

Kjenner meg igjen. Akkurat sånn er jeg når orgasmen kommer, spes når jeg har blitt teaset en stund. Blir mye lyd, rykninger og kramper da. 😊

Gjest lipgloss
Skrevet
5 minutter siden, Underdanie skrev:

Kjenner meg igjen. Akkurat sånn er jeg når orgasmen kommer, spes når jeg har blitt teaset en stund. Blir mye lyd, rykninger og kramper da. 😊

😊😊😊

AnonymBruker
Skrevet

Når mannen min får en skikkelig orgasme så aner han ikke meg. Han nærmest skjelver og dunker panna mot hodet mitt, hvis vi ligger i misjonær. Synes det er morsomt når de blir så kraftige.

Anonymkode: f6d77...ee8

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er en silent fucker og jeg synes det er ganske frustrerende. Skulle ønske jeg fikk ham til å stønne høyt eller rope noe naughty, miste kontrollen liksom. Jeg tror jeg roper ganske høyt når jeg kommer :fnise: , har ikke helt kontroll på lydene jeg lager, mens han er så stille at jeg må spørre ham om han er ferdig, liksom. Synes det er vanskelig å time avslutningen/orgasmen når jeg får så få hint fra ham. 

Anonymkode: d912b...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...