AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg holder på å søke om politiattest siden jeg trenger det til studiet jeg kom inn på. Hva skal jeg skrive på disse punktene? Er til sykepleieutdanning - "Formål med politiattest" - "Stilling/oppdrag" - "Stillingstype" * fast stilling eller * Midlertidig stilling/oppdrag? - "Lovhjemmel" - "Arbeids-/ oppdragsgiver (den som krever attest)" - "Kontaktinformasjon til arbeids-/ oppdragsgiver: (telefon/ e-postadresse, dersom vi behøver mer informasjon)" Så nå at jeg lurte på alt unntatt mitt eget navn og fødselsdato Anonymkode: 19d73...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Del Skrevet 19. juli 2017 Slik ville jeg fylt det ut: - "Formål med politiattest" - STUDIET KREVER DET - "Stilling/oppdrag" - SYKEPLEIERSTUDENT - "Stillingstype" - STUDENT * fast stilling eller * Midlertidig stilling/oppdrag? - "Lovhjemmel" - ? - "Arbeids-/ oppdragsgiver (den som krever attest)" - NAVN PÅ SKOLEN/STUDIESTEDET - "Kontaktinformasjon til arbeids-/ oppdragsgiver: (telefon/ e-postadresse, dersom vi behøver mer informasjon)" - SKOLENS KONTAKTINFO Anonymkode: 3bf55...f7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #3 Del Skrevet 20. juli 2017 Scann inn det brevet du fikk fra skolen med bekreftelse på at du har fått plass og legg det ved. Jeg antar at det i brevet også står at du må ha politiattest (og at lovhjemmel er referert). Anonymkode: 2d5fa...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 20. juli 2017 #4 Del Skrevet 20. juli 2017 Kan du ikke bare velge det på skjema? Det jeg gjør hver gang jeg søker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #5 Del Skrevet 20. juli 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Scann inn det brevet du fikk fra skolen med bekreftelse på at du har fått plass og legg det ved. Jeg antar at det i brevet også står at du må ha politiattest (og at lovhjemmel er referert). Anonymkode: 2d5fa...307 Evt. bare lagre brevet man får i meldingsinnboksen på samordna opptak på pcen og så laste opp i søknaden? Siden vi er i 2017 og de færreste har scanner lenger 😊 Anonymkode: cab9f...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #6 Del Skrevet 20. juli 2017 Det er en egen søknad for studenter, da kan du bare screenshote inntwksbrevet og legge med som dokumentasjon. Anonymkode: 62a64...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå