AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Jeg holder på å søke om politiattest siden jeg trenger det til studiet jeg kom inn på. Hva skal jeg skrive på disse punktene? Er til sykepleieutdanning - "Formål med politiattest" - "Stilling/oppdrag" - "Stillingstype" * fast stilling eller * Midlertidig stilling/oppdrag? - "Lovhjemmel" - "Arbeids-/ oppdragsgiver (den som krever attest)" - "Kontaktinformasjon til arbeids-/ oppdragsgiver: (telefon/ e-postadresse, dersom vi behøver mer informasjon)" Så nå at jeg lurte på alt unntatt mitt eget navn og fødselsdato Anonymkode: 19d73...147
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Slik ville jeg fylt det ut: - "Formål med politiattest" - STUDIET KREVER DET - "Stilling/oppdrag" - SYKEPLEIERSTUDENT - "Stillingstype" - STUDENT * fast stilling eller * Midlertidig stilling/oppdrag? - "Lovhjemmel" - ? - "Arbeids-/ oppdragsgiver (den som krever attest)" - NAVN PÅ SKOLEN/STUDIESTEDET - "Kontaktinformasjon til arbeids-/ oppdragsgiver: (telefon/ e-postadresse, dersom vi behøver mer informasjon)" - SKOLENS KONTAKTINFO Anonymkode: 3bf55...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 Scann inn det brevet du fikk fra skolen med bekreftelse på at du har fått plass og legg det ved. Jeg antar at det i brevet også står at du må ha politiattest (og at lovhjemmel er referert). Anonymkode: 2d5fa...307
ajarRun Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Kan du ikke bare velge det på skjema? Det jeg gjør hver gang jeg søker.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Scann inn det brevet du fikk fra skolen med bekreftelse på at du har fått plass og legg det ved. Jeg antar at det i brevet også står at du må ha politiattest (og at lovhjemmel er referert). Anonymkode: 2d5fa...307 Evt. bare lagre brevet man får i meldingsinnboksen på samordna opptak på pcen og så laste opp i søknaden? Siden vi er i 2017 og de færreste har scanner lenger 😊 Anonymkode: cab9f...536
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 Det er en egen søknad for studenter, da kan du bare screenshote inntwksbrevet og legge med som dokumentasjon. Anonymkode: 62a64...286
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå