AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Jeg leste nettopp på et forum at sykepleiestudenter som har praksis ved Diakonhjemmet, tviler ikke for å stryke studentene sine hvis de ikke er flinke nok. Nå ble jeg veldig redd siden jeg skal gå på en diakonal høgskole og kommer kanskje til å ha praksis der. Har noen erfaring med praksis på Diakonhjemmet? Anonymkode: 8146a...2cd
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Hvis du ikke er flink nok som student og oppfyller de kravene som ligger for praksis, så stryker du uansett om du har praksisen din i oslo, bodø eller stavanger. Anonymkode: 627da...8f9 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke er flink nok som student og oppfyller de kravene som ligger for praksis, så stryker du uansett om du har praksisen din i oslo, bodø eller stavanger. Anonymkode: 627da...8f9 Men nå er det også en kjent sak at noen praksissteder kan være altfor strenge eller noen praksissteder har en tendens til å stryke flere studenter enn andre. Anonymkode: 8146a...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå