Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde time til frsør i dag med klipp og hårkur. Fikk beskjed om at frisøren var ca 30 min forsinket og tenkte at det er greit. Jeg hadde ingen timeplan, været var fint og 30 min er ikke så lenge å vente. Etterhvert tok den andre frisøren i salongen meg imot og jeg fik vask og kur som skulle være i mens jeg ventet. Hun måtte naturlig nok fortsette med sin egen kunde og jeg ble forlatt til å vente. 1,5 time etter at timen min skulle vært og etter at kuren hadde vært i i 1 time gikk jeg og ga beskjed om at nå ville jeg hjem. Frisøren var enda ikke kommet og ingen visste når hun kom og jeg var irritert. Frisøren i salongen syntes det var fælt og unnskyldt, jeg slapp og betale for kuren og lurte på om det var noe hun kunne gjøre for meg. Jeg fortalte henne at dette ikke var hennes feil og at jeg bare ville hjem, ville ikke ha noen ny time der..

Jeg er fornøyd med hun som faktisk var i salongen, hun gjorde så godt hun kunne. Spørsmålet er: fortjener de en tilbakemelding på yelp.no eller facebook for dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For alt du vet så ligger hun på sykehuset. Å ta sånt på Facebook er helt blåst. 

Anonymkode: 5c912...b69

• Liker 4
Skrevet (endret)

Du bestemmer selv om du vil gi dem negativ omtale i sosiale medier, men som vedkommende over her sier kan det hende at det har skjedd noe. Har du brukt denne salongen før?

Endret av Bakepulver
Skrevet

Gå innom salongen senere og høre hva som skjedde.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For alt du vet så ligger hun på sykehuset. Å ta sånt på Facebook er helt blåst. 

Sånne svar må jeg bare le av. Sannsynligheten er faktisk større frisøren har gjort en glipp enn at hun ligger på sykehuset. Det er klart at man kan gi tilbakemelding på uheldige opplevelser uten at man skal tenke: "Nei, det KAN jo hende at noe har skjedd". 

Anonymkode: 3e47f...7bf

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke hun var på sykehus, fikk tross alt melding fra henne om 30 min forsinkelse. Men man vet jo aldri hva som kan ha skjedd og derfor er jeg usikker. Er egentlig ikke noe fan av å gi tilbakemeldinger i sosiale medier, mye fordi navnet mitt da kan linkes til selskapet for alltid.

Første gang jeg skulle besøke frisøren, men de har utrolig gode tilbakemeldinger (på facebook). De er helt sikkert veldig dyktige.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Eidfrid skrev:

Tror ikke hun var på sykehus, fikk tross alt melding fra henne om 30 min forsinkelse. Men man vet jo aldri hva som kan ha skjedd og derfor er jeg usikker. Er egentlig ikke noe fan av å gi tilbakemeldinger i sosiale medier, mye fordi navnet mitt da kan linkes til selskapet for alltid.

Første gang jeg skulle besøke frisøren, men de har utrolig gode tilbakemeldinger (på facebook). De er helt sikkert veldig dyktige.

De burde tilbudt deg en gratis klipp for din tålmodighet da du ventet så lenge.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånne svar må jeg bare le av. Sannsynligheten er faktisk større frisøren har gjort en glipp enn at hun ligger på sykehuset. Det er klart at man kan gi tilbakemelding på uheldige opplevelser uten at man skal tenke: "Nei, det KAN jo hende at noe har skjedd". 

Anonymkode: 3e47f...7bf

Det er fint å fint å gi tilbakemelding men gjør det på en hensiktsmessig måte. Når det er så mange uavklarte faktorer er det den som poster på Facebook som blir stående som dusten for å si det sånn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...