Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvis man er student innen sykepleie og jobber på sykehjem, skal man da få høyere lønn? 

Jobben min er ikke så utrolig flink å informere om slikt, så må nesten bare spørre et annet sted :P 

Av nysgjerrighet: Noen sykepleiere her som vil fortelle hva dere får i timen? (Gjerne hvor lenge dere har jobbet) Og ufaglærte som arbeider i sykehjem/sykehus, hva tjener dere ? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du beholder samme stilling som før, nei.

Anonymkode: 40905...462

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva blir ny stilling da? :)

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er vanlig å gå opp i lønn når man har begynt på studiet (ikke alle som gjør dette) og består eksamener. Det er imidlertid ulik praksis fra sted til sted. 

Anonymkode: 63cc7...9c3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Inochan skrev:

Hei! Hvis man er student innen sykepleie og jobber på sykehjem, skal man da få høyere lønn? 

Jobben min er ikke så utrolig flink å informere om slikt, så må nesten bare spørre et annet sted :P 

Av nysgjerrighet: Noen sykepleiere her som vil fortelle hva dere får i timen? (Gjerne hvor lenge dere har jobbet) Og ufaglærte som arbeider i sykehjem/sykehus, hva tjener dere ? 

Når du er student, så mener jeg du får fagforeningsmedlemskap uten å betale stort og ikke betale noe. Hvorfor melder du deg ikke inn og får fortløpende både hjelp og fordeler?.

Lønnstigene og hvordan de forståes, varierer i kommunene. 

Anonymkode: 9fb44...b62

• Liker 1
Skrevet

Du får fagarbeiderlønn når du er ferdig med 2.studieår, eller iallfall er dette vanlig praksis i mange kommuner :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...