Inochan Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Hei! Hvis man er student innen sykepleie og jobber på sykehjem, skal man da få høyere lønn? Jobben min er ikke så utrolig flink å informere om slikt, så må nesten bare spørre et annet sted Av nysgjerrighet: Noen sykepleiere her som vil fortelle hva dere får i timen? (Gjerne hvor lenge dere har jobbet) Og ufaglærte som arbeider i sykehjem/sykehus, hva tjener dere ?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Om du beholder samme stilling som før, nei. Anonymkode: 40905...462
Inochan Skrevet 19. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du beholder samme stilling som før, nei. Anonymkode: 40905...462 Hva blir ny stilling da?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #4 Skrevet 19. juli 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du beholder samme stilling som før, nei. Anonymkode: 40905...462 Jo, det er vanlig å gå opp i lønn når man har begynt på studiet (ikke alle som gjør dette) og består eksamener. Det er imidlertid ulik praksis fra sted til sted. Anonymkode: 63cc7...9c3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 1 time siden, Inochan skrev: Hei! Hvis man er student innen sykepleie og jobber på sykehjem, skal man da få høyere lønn? Jobben min er ikke så utrolig flink å informere om slikt, så må nesten bare spørre et annet sted Av nysgjerrighet: Noen sykepleiere her som vil fortelle hva dere får i timen? (Gjerne hvor lenge dere har jobbet) Og ufaglærte som arbeider i sykehjem/sykehus, hva tjener dere ? Når du er student, så mener jeg du får fagforeningsmedlemskap uten å betale stort og ikke betale noe. Hvorfor melder du deg ikke inn og får fortløpende både hjelp og fordeler?. Lønnstigene og hvordan de forståes, varierer i kommunene. Anonymkode: 9fb44...b62 1
frk94 Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 Du får fagarbeiderlønn når du er ferdig med 2.studieår, eller iallfall er dette vanlig praksis i mange kommuner 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå