jepady Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Hei, Jeg er selv ganske voksen, 32 3 barn og er veldig glad og bor sammen med Moren. I det siste har vi også fått det mye bedre sammen, etter en litt down periode. Nytt hus, barn på 1, 3 og 5 så det har vært noen hektiske år kan du si :-) Vel, det jeg lurer på: Er det ofte at der går for dere samtidig? Så til jenter: Er det kjipt om det går først for mannen for dere jenter? Og junior blir slapp og mannen må hjelpe til med munn/hender? I motsatt fall: Er det kjipt at mannen forsetter å penetrere ettet at det har gått for dere? Vi er vel egentlig ikke så veldig avansert i senga kanskje men hun gir i alle fall inntrykk av at hun liker det svært godt og er fornøyd, så da må eg bare stole på det. Hun er ikke av de som hyler mest og viser mest at hun nyter liksom, om dere skjønner. Vet ikke helt om hun får "klitoris" eller "vaginal" orgasme det vet hun ikke selv heller tror jeg :-) Hun får som regel sin orgasme når jeg penetrer liksom, så da er det kanskje en vaginal orgasme da? Hun får selvfølgelig også orgasme når jeg koser/slikker klitoris også. Flere orgasmer på rad? Er det vanlig for dere jenter? Hun får aldri det, da hun alltid ønsker at jeg stopper etter den første, og etter at jeg har oppnådd min. G-punkts massasje og ejakulasjon for henne har vi etter mange års samliv ennå ikke fått til, vi har ikke prøvd ennå heller. Men jeg har veldig lyst å forske litt på henne med det nå? Er det vanskelig å få til? Etter hva jeg leser så er det mange som aldri får det til heller, hva er deres erfaringer? Når jeg sier forske på så høres det kanskje litt ut som en mekasnisk greie, det er det selvfølgelig ikke, men dere skjønner vel hva jeg mener. Håper på mange gode svar, er ikke så lett å snakke med andre om disse tingen så da er et slikt forum en fin plass for å høre andres erfaring?
Maya22 Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 vi kommer ofte på likt. Jeg kan bestemme selv når det går for meg,så det passer bra Ellers lar jeg han styre som han selv vil..er med på det meste :-) Sexen er alltid vellykket,når vi er så glad i hverandre som vi er. Orgasme eller ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 Nå er det egentlig ganske mange ting du lurer på... Om det går samtidig? Veldig sjelden. Deilig når det skjer, men absolutt ikke påkrevd. Jeg synes det er digg når han kommer i meg. Om han da "hjelper" meg etterpå eller om jeg gjør det selv ( mens han ser på.....) spiller egentlig ikke så stor rolle...... Om det har gått for meg. så er jeg litt " øm" og har ikke det helt store behovet for penetrering rett etter min egen orgasme. Men er han litt forsiktig til å begynne med, så går det greit. Flere orgasmer på rad? Kan skje, slettes ikke bestandig, men veeeeeldig hyggelig når det skjer.... G-punkts massasje og ejakulasjon ? ehhh.... det hender , men det er ikke noe jeg har kontroll over.... Det er i hvert fall for meg en litt "mekanisk" greie. De rette tingene må gjøres på det rette tidspunktet, og jeg må jobbe sinnsykt hardt på innsiden for at det skal funke. Men det er jo bare så verdt det........
jepady Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2005 Takk for svar, Eg lurte kanskje på litt mange ting ja :oops: Men er vel en del rundt dette man lurer på da kanskje, man har jo bare seg selv og sine erfaringer som refferanse liksom. Så det er det jo ikke så greit å vite hva som er "normalt", om noe er det da egentlig. Er fortsatt litt usikker på om hun får vaginal, eller klitoris orgasme. Hvordan vet man det da? Jeg har egentlig ikke så stor penis. 13 cm ca, kan jeg gi henne vaginal orgasme da? Har forstått det slik at dette oppstår når man støter langt inn. Jeg føler aldri at jeg kommer helt inn selv altså. Har dere noen bra linker hvor man kan lese om g-punkts massasje og slike ting da? Har lyst å lære litt om det. "Mekaniske greie" det man gjør er kanskje ganske mekanisk, men etter hva jeg har lest så er det med orgasme også en veldig psykisk greie. Altså at det er mye tankene i hodet som styrer det. Takk for svar i alle fall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå