AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Har mottatt pristilbud fra maler for helsparkling/duk av tak og vegger i stue og gang i leiligheten. Til sammen ca 30 kvm. Dette sier maler at de kommer til å bruke 150-170 timer på. Er det bare meg, eller virker dette som hinsides lang tid å bruke? Sitter de i sofaen og ser på sparkelen tørke og fakturerer timene for dette - eller hva? Timeprisen er ikke så drøy hvis man regner om dette, men det er altså tidsbruken jeg reagerer på. Noen som har peiling og kan fortelle meg om dette er drøyt eller reelt? Anonymkode: b4bfd...d07
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Vi fikk sparklet vår leilighet på 70 kvm med normal takhøyde. Han som gjorde det brukte nesten 4 uker. Ble en del ventetid for at ting skulle tørke. Anonymkode: 841d6...60a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi fikk sparklet vår leilighet på 70 kvm med normal takhøyde. Han som gjorde det brukte nesten 4 uker. Ble en del ventetid for at ting skulle tørke. Anonymkode: 841d6...60a OK - da er det kanskje ikke så gæærnt som jeg først trodde. Takk for svar Anonymkode: b4bfd...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå